MuscleMeat

Zucht.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Gister de sportschool in volledig klaar om te trainen.. Ik loop nog even de doucheruimte in om mijn fles te vullen terwijl ik een oude bekende net klaar zie zijn met douchen. Dus je raakt een beetje in gesprek je kent het wel.. Zegt tie opeens: "en.. ga je nog kuren van de zomer"? Ik zeg hem dat ik nog nooit gekuurd heb en dat ik me er eerst flink in verdiep zonder zomaar iets te nemen. Zegt hij weer: " ja ik ben nu met een bionabol kuurtje ofzo bezig", dus ik zeg: "Bionabol? Je bedoeld vast Dianabol", waarop hij antwoord: "ja kan ook wel ja".. Dus ik zeg weer tegen hem dat dianabol only niet echt een kuur is om over naar huis te schrijven.. Zegt hij weer: "Ik heb al 8 kuurtjes bionabol ehh.. dianabol gedaan de afgelopen 7 jaar.. Ik zeg: "ooit nagekuurt want zo te zien heb je er niet veel aan over gehouden (waarschijnlijk alleen een rotte lever)". Zegt hij weer:"nakuren.. nee dat is niet nodig met Bi..Dianabol joh" Ik zeg:"waar haal je die wijsheid vandaan?" Hij zegt:" ja die gasten waar ik het van kocht".. Toen deed ik een poging om uit te leggen hoe het zat met dianabol en hoe toxisch het wel niet is en hoe balangerijk een nakuur is.. Maar dat had ik toch maar geen zin in en ben maar gaan trainen.. Praten tegen een muur is nog makkelijker denk ik..

Dus vandaar zucht..
 
Om om nou te zeggen dat tie zo inmens breed was.. nee niet echt.. Dus iedereen die erover denkt om een dianabol only te doen.. denk nog maar eens. Ik heb naturel een mooier, harder en groter fysiek dan hij met z'n 8 kuren..
 
bianobol komt uit bulgerije. dat is idd dbol en idd er zijn zoveel gasten die maar aankloten.grts
 
tja hoe eigenwijs en hoe stom kun je zijn he met 1 woord gewoon dom!!!!!!!
 
Hoezoow ben ik een muur Dr WOLF?
Fijn dat je me hier zo lekker voor lul zet op dit board.:bawling:

Nakuren wat is dat nou weer, zeker zelf verzonnen ???
En mijn supplier heeft er veel vertand van, waarom is hij anders zo groot en sterk.

HET is BionoBOL en 7 jaar kuur ik daar mee. lekker puh :p
En mijn testikels nou die zijn even groot als mijn bionoBOL.


En ja ik ben zelf ook BOL.

Geintje :roflol:
 
Laatst bewerkt:
dat gesprek zou ik zomaar ook gevoerd kunnen hebben met 90% van de gebruikers die ik ken.... ik geef dan ook regelmatig advies aan mesen die 10x zo groot zijn als mij en ook al 30x zo veel gebruikt hebben maar nog steeds van nix weten...

best triest...
 
indd caminos, ik verbaas me zelf er keer op keer over hoe weinig zelfs wedstrijdjongens er soms maar van weten...ze nemen gewoon in wat de trainer zegt en hopen dat het goedkomt...goed gek zeg ik!
 
precies, 99% van de gasten weet er helemaal niets vanaf,"een maat van me gaat er goed op"krijg je dan. ik blijf me ook verbazen dat iedereen zich zomaar van alles laat aanpraten zonder zich te verdiepen. lozers
 
Daarom ben ik blij met m'n dbb.com shirtjes. Ik nodig ze gewoon uit om een kijkje te komen nemen als ze iets rustig na willen lezen. Meer doe ik niet, ik ga niet in discussie met ze, want dan blijft het toch mijn woord tegen dat van die andere persoon die ze wat heeft aangesmeerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n jongen dan ook niet meer weet wat hij moet geloven.
 
Mensen die geen internet hebben weten gewoon veel te weinig over de materie af.
 
Bestaan die mensen nog dan?
 
pat21 zei:
Bestaan die mensen nog dan?

zijn er weinig denk ik...
er zijn er wel veel die geen zin hebben om te lezen

alleen maar dneken aan: breed worden, breed worden, breed worden......
kuren kuren kuren kuren (niet nadenken,niet nadenken,niet nadenken)

:p
 
punani zei:
bianobol komt uit bulgerije. dat is idd dbol en idd er zijn zoveel gasten die maar aankloten.grts

Hij had Naposim dus hij wist echt niet wat tie al 7 jaar slikt.. kwalijke zaak vind ik..


gurumaster zei:
Hoezoow ben ik een muur Dr WOLF?

Het is Worf bro.. :rolleyes:
 
gurumaster zei:
Hoezoow ben ik een muur Dr WOLF?
Fijn dat je me hier zo lekker voor lul zet op dit board.:bawling:

Nakuren wat is dat nou weer, zeker zelf verzonnen ???
En mijn supplier heeft er veel vertand van, waarom is hij anders zo groot en sterk.

HET is BionoBOL en 7 jaar kuur ik daar mee. lekker puh :p
En mijn testikels nou die zijn even groot als mijn bionoBOL.


En ja ik ben zelf ook BOL.

Geintje :roflol:

Niet bijdehand gaan doen aangezien je er blijkbaar niks van weer.

En je supplier heeft er (waarschijnlijk met zulk advies) geen verstand van. Groot en sterk wil niet zeggen er verstand van hebben, misschien heeft hij goede genen, of extreem veel gekuurd. En hij had met betere kuren + NAKUREN nog groter kunnen wezen.
 
Dr. Worf zei:
Gister de sportschool in volledig klaar om te trainen.. Ik loop nog even de doucheruimte in om mijn fles te vullen terwijl ik een oude bekende net klaar zie zijn met douchen. Dus je raakt een beetje in gesprek je kent het wel.. Zegt tie opeens: "en.. ga je nog kuren van de zomer"? Ik zeg hem dat ik nog nooit gekuurd heb en dat ik me er eerst flink in verdiep zonder zomaar iets te nemen. Zegt hij weer: " ja ik ben nu met een bionabol kuurtje ofzo bezig", dus ik zeg: "Bionabol? Je bedoeld vast Dianabol", waarop hij antwoord: "ja kan ook wel ja".. Dus ik zeg weer tegen hem dat dianabol only niet echt een kuur is om over naar huis te schrijven.. Zegt hij weer: "Ik heb al 8 kuurtjes bionabol ehh.. dianabol gedaan de afgelopen 7 jaar.. Ik zeg: "ooit nagekuurt want zo te zien heb je er niet veel aan over gehouden (waarschijnlijk alleen een rotte lever)". Zegt hij weer:"nakuren.. nee dat is niet nodig met Bi..Dianabol joh" Ik zeg:"waar haal je die wijsheid vandaan?" Hij zegt:" ja die gasten waar ik het van kocht".. Toen deed ik een poging om uit te leggen hoe het zat met dianabol en hoe toxisch het wel niet is en hoe balangerijk een nakuur is.. Maar dat had ik toch maar geen zin in en ben maar gaan trainen.. Praten tegen een muur is nog makkelijker denk ik..

Dus vandaar zucht..
Zo zijn er wel meer :) Gewoon laten doen, ermee praten is vaak tijdverlies.
Helemaal grappig word het trouwens als je als natural er stukken beter uitziet en nog sterker ook, ze geloven dan ook meestal niet dat je clean bent :no:
 
IKKE zei:
Niet bijdehand gaan doen aangezien je er blijkbaar niks van weer.

En je supplier heeft er (waarschijnlijk met zulk advies) geen verstand van. Groot en sterk wil niet zeggen er verstand van hebben, misschien heeft hij goede genen, of extreem veel gekuurd. En hij had met betere kuren + NAKUREN nog groter kunnen wezen.

IKKE... doe de poep es uit je ogen, gurumaster maakt een grappie :D
 
Nou, ik zie genoeg domme opmerkingen van mensen die WEL internet hebben maar gewoon niet WILLEN luisteren. Er lopen gewoon teveel domme mensen rond op deze planeet oftewel: De mens is dom. zucht......
 
Back
Naar boven