AndroidHealthClinic

Zuivel

Bezoekers in dit topic

NononsenseGym

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
162
Waardering
0
Ik heb een vraagje over zuivel. Ik had hier op het forum gelezen dat je zuivel moet beperken omdat het vocht vast houd. Ik kan het topic niet meer terug vinden en kan zelf geen informatie vinden hier op het forum over mij vraag. Misschien kan iemand duidelijkheid geven waarom je zuivel moet beperken in de cut?

Bedankt.
 
heb je de zoek functie gebruikt??
 
Zuivel bevat vet. Vet en cut werkt niet. Ook al heb je vetten wel nodig, ook in je cut.
Het liefst onverzadigde vetten en meervoudig onverzadigde vetten. Zoekfunctie gebruiken en je vind handige sticky's met zeer informatieve antwoorden op je vraag. Succes!
 
In iedergeval bedankt ervoor! Zoals ik al zei toen ik hem poste en overnieuw ging zoeken met alleen titels weergeven kwam ik wel achter het antwoord.
 
Zuivel bevat vet. Vet en cut werkt niet. Ook al heb je vetten wel nodig, ook in je cut.
Het liefst onverzadigde vetten en meervoudig onverzadigde vetten. Zoekfunctie gebruiken en je vind handige sticky's met zeer informatieve antwoorden op je vraag. Succes!

Je hebt ook magere zuivel dus wat je zegt klopt niet helemaal.
 
Oke dat klopt inderdaad. Voorbeeld: Karnemelk.
Maar toch bevat het gros van de zuivel teveel vet voor in een stevige cut.
Of zie ik dit nou fout?
 
Oke dat klopt inderdaad. Voorbeeld: Karnemelk.
Maar toch bevat het gros van de zuivel teveel vet voor in een stevige cut.
Of zie ik dit nou fout?

Als je alleen maar magere melk, magere kwark en magere yoghurt gebruikt krijg je zéér weinig tot geen vet binnen. Het houdt idd wel vocht vast en je krijgt er een dikkere huid van (zie links hieronder) dus misschien niet ideaal voor in de cut (niet teveel tenminste).
 
Oke duidelijk flowergrrl, thanks!
 
Back
Naar boven