MuscleMeat

Zuivere shake

Bezoekers in dit topic

kristof69

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2004
Berichten
222
Waardering
0
Kan er mij iemand vertellen waar ik een zuivere eiwitshake kan vinden, zonder al te veel rommel erin.

Gewoon een kwaliteit whey isolate.

Ik heb al sommige geprobeerd maar krijg er puistjes van .

Die van bodylab suckt gewoon, ik kan er nog enkele geven.

Blijkbaar hoe goedkoper hoe meer rommel ze erin draaien.

Graag suggesties

Kristof
 
bodylab zuigt inderdaad meer als 1schep perdag is acne bij mij..... ik ben tevreden over revolutions whey...
 
revolutions whey

Heeft het buiten de smaak ook nog goede eigenschappen?
 
Deze gebruik ik redelijk veel. Totaal geen last van puistjes of acne of wat dan ook..
 
Bodylab ben ik sinds vorige week klaar mee. Probeer nu de Whey van Power Supplements uit...ben benieuwd of mijn huid er weer wat beter van wordt.
 
Ik weet niet of ik voluit reclame mag gaan maken, maar ik weet 1 shake dat jij bedoeld. En er is er echt maar één na mijn idee.
Perfect Whey Natural! echt puur door en door whey, zonder poespas, nieteens smaak!
Als je een echte die-hard bent, haal je die. :D Alleen ik krijg t niet door me strot heen hahaha.
 
Ik heb bij bodylab, de normale shake gehad, de postworkout en de v12, en ik heb totaal geen last van puistjes, en geloof me ik maak er een hoop gebruik van, mischien ligt het ook aan de leeftijd, kwa vatbaarheid dan..

En sheap valt ook wel weer mee, er zijn dr die goedkoper zijn..
 
Kan er mij iemand vertellen waar ik een zuivere eiwitshake kan vinden, zonder al te veel rommel erin.

Gewoon een kwaliteit whey isolate.

Ik heb al sommige geprobeerd maar krijg er puistjes van .

Die van bodylab suckt gewoon, ik kan er nog enkele geven.

Blijkbaar hoe goedkoper hoe meer rommel ze erin draaien.

Graag suggesties

Kristof

Ben benieuwd he, waar krijg je je puistjes dan? Op je gezicht?
 
Die Isolaat-consentraat van XXL vind ik heerlijk.
Geen puisten etc.
 
bodylab zuigt inderdaad meer als 1schep perdag is acne bij mij..... ik ben tevreden over revolutions whey...

Zeker, ik heb deze ook pas besteld en hij is echt heerlijk. Geen puistjes enz. Deze raad ik je echt aan vriend:D
 
Stacker W. Voor studenten te duur, maar wanneer je niet meer op de centen hoeft te letten een erg fijn product. Nectar zelfde verhaal, ook een kwaliteitseiwit.
 
Back
Naar boven