MuscleMeat

Zuiverheid test-e UG/HG laten meten via bloedtest

Bezoekers in dit topic

woodenshoe

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2009
Berichten
590
Waardering
49
Ik heb originele test-e liggen uit de apotheek (100% zeker) en een potje van een UG merk dat door veel mensen van deze sectie wordt gebruikt.

Nu was mijn idee om een keer via bloedtest de dosering van met name het UG lab af te zetten tegen HG. Om eens te kijken hoe zuiver het UG lab is.

Mijn plan is, omdat ik samen met een maat ga kuren, 1ml van beide te nemen. Ik bijvoorbeeld 1ml van het UG lab en m,n maat 1ml HG.

Wij zijn beide alweer een maand of 5 van het kuren af, dus wij draaien momenteel op ons lichaamseigen testosteron. Nu had ik een paar vragen waarop iemand hopelijk het verlossende antwoord weet. Ik denk aan Cools bijvoorbeeld ;)

1) Stel wij zetten maandagochtend 9.00 uur de ml test, is het dan oke om de volgende dag om 9.00 uur bloed te laten prikken?
2) Is ons lichaamseigen testosteron dan al wel verbruikt, of circuleert daar dan nog wat van rond? (dit zou anders tot scheve resultaten leiden; ik ben namelijk 36 en mijn maat 26 jaar.. hij heeft theoretisch gezien het meeste lichaamseigen testosteron). Eigenlijk is de vraag: wat is de halfwaardetijd van lichaamseigen testosteron.
3) Op hoeveel nmol/l zou je uit moeten komen met je bloedtest als je 250mg test-e hebt gespoten?

Oh ja, en natuurlijk zijn we bereid om de resultaten hier te delen, zonder merken te noemen.
Plan is eind september weer beginnen.
 
Denk dat er veel te veel andere factoren zijn die "jouw onderzoek" nietig verklaren.
 
Denk dat er veel te veel andere factoren zijn die "jouw onderzoek" nietig verklaren.

Duidelijkheid is alles, maar bedankt voor je reactie.
 
Zit op m'n mobiel dus ik ga het kort houden: don't bother, dat werkt niet.
 
Back
Naar boven