Fitness Seller

Zuiverste proteine shake

Bezoekers in dit topic

Beliked

Novice
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
26
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Beste,

Was vandaag in de gym en had een 'conflict' met een andere fitnesser. Hij vertelde me dat hij producten nam van de apotheker (etixx) omdat hij na jaar trainen 'beseft' heeft dat shakes van webwinkels en dergelijke ver van zuiver zijn(last van enorme winderigheid etc). Aangezien ik ondertussen al 2 jaar shakes neem van webwinkels vroeg ik me af in welke mate hij gelijk heeft. Zijn shakes van de apotheker effectief 'beter' en wat zijn momenteel de zuiverste shakes op de markt?

Alvast bedankt
 
Beste,

Was vandaag in de gym en had een 'conflict' met een andere fitnesser. Hij vertelde me dat hij producten nam van de apotheker (etixx) omdat hij na jaar trainen 'beseft' heeft dat shakes van webwinkels en dergelijke ver van zuiver zijn(last van enorme winderigheid etc). Aangezien ik ondertussen al 2 jaar shakes neem van webwinkels vroeg ik me af in welke mate hij gelijk heeft. Zijn shakes van de apotheker effectief 'beter' en wat zijn momenteel de zuiverste shakes op de markt?

Alvast bedankt
Ik vermoed dat het om deze shake gaat: [Link niet meer beschikbaar] a 60 euro per kilo. Ik denk dat je nog minder door B&F wordt genaaid dan door deze apotheker. Maar misschien is het een ontzettend lekker wijf.
 
Ik vermoed dat het om deze shake gaat: [Link niet meer beschikbaar] a 60 euro per kilo. Ik denk dat je nog minder door B&F wordt genaaid dan door deze apotheker. Maar misschien is het een ontzettend lekker wijf.
Klopt inderdaad; ik vond het ook aan de dure kant vandaar dat ik het hier vroeg en of er nu effectief verschil op zit qua zuiverheid
 
Flauwekul..... Wat een prijs zeg..
 
Lol laten we enorm veel meer gaan betalen 4x zoveel ofzo omdat ik dan wat minder scheten laat sjonge jonge jonge jonge jonge jonge........

En of je er uberhaupt minder scheten door gaat laten omdat hij zuiverder.

En het verschil in spierwinst gaat niet te meten zijn. Dus daarvoor moet je het ookal niet gaan doen.

Tenzij dit de enigste shake is die je kan verdragen van de 100en goedkopere die er te verkrijgen zijn.

En dan nog dan zou ik nog geen 60 euro betalen voor 1 kg. Dan haal ik mn 20 of 30 gr eiwit wel uit wat anders.

Nu ja die gast wordt gewoon graag genaaid en dat moet hij weten.
 
Laatst bewerkt:
Een hydrolisaat van XXL is goedkoper dan de isolaat van Etixx.
 
Zuiverste eiwit is volgens mij toch echt een eiwit waar niks aan toegevoegd is.
In het geval van Etixx wordt er nog best wat aan toegevoegd:

Weiproteïne-isolaat (soja, melk) - Aroma: vanillesmaak - Verdikkingsmiddel: xanthaangom, guargom - Zoetstof: sucralose.

Als ik die voedingswaarde van etixx dan vergelijk met de voedingswaarde van deze pure eiwit isolaat, zie ik toch wel aardig wat verschil :rolleyes:

Als je het vergelijkt met de isolaat van XXL is het ook nagenoeg hetzelfde op de suiker na. De scoop van xxl is wat groter dus dat spelt ook mee.

voedingswaarde clean whey isolate.jpg
 
Laatst bewerkt:
hier was laatst ook een hele aflevering over bij keuringsdienst van waren trouwens... conclusie was dat het geen fuck uitmaakte want in de basis is het product bij bijna elke producent hetzelfde. Alleen voegt de een, body & fit, graag suikers toe en andere meuk... kuch kuch body & fit
 
Alright super, mijn vraag is heel duidelijk beantwoord waarvoor dank!
 
Back
Naar boven