Fitness Seller

Zusje

Bezoekers in dit topic

amurige

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2006
Berichten
326
Waardering
1
Ja, me zusjevindt het maar niets dat hele bbd gedoe, maar als ze dan een gespierde jongen op het strand vindt dan vindt ze het weer wel heel gaaf\geil zo\n lichaam. Dus wat willen wijven nou eigenlijk? Een stoere bink of een softie...of ligt dat aan de gast die ze tegenkomen?
 
Laatst bewerkt:
blauwtje gelopen met uitgaan? :roflol:
 
een keiharde crimineel met een vuige kop en breed postuur die ze slecht behandelt
 
zolang er maar genuekt kan worden :thumb:

al was het vannacht wel anders:grumble:
 
hmmm toch denk ik dat er een verschil is tussen een bodybuilder en gespierd zijn.
 
ok "mikki" haha.
 
wou je dan je zusje palen???
 
mars in actie!

meisjes willen een jongen met een normaal hoofd.. en graag ook een lekker lichaam..

maar een goed hoofd levert meer meisjes op dan een mooi lichaam, dus misschien dat je ook wat aandacht moet schenken aan andere dingen dan je romp..

de combinatie van een goed hoofd en mooi lichaam is ideaal, dat kan ik je wel vertellen :eyebrow:
 
overigens.. is je zusje paalbaar? :eyebrow:
 
Gewoon je zusje bespringen terwijl ze slaapt en wat rhohypnol gebruiken.
 
Santino88 zei:
JA echt he!!

mijn vriendin vind dit helemaal mooi en gespierd:



vage shit dus,

ik had laatst beetje mijn streven laten zien, zij echt:
Ahnee, das eg nie mooi.

maarja ieder zijn ding :D

want vaak vinde ze het wel mooi hoor, ze lope eg wel liever naast een wat bredere jonge/ man dan dat ze naast een jonge lopen die dunner is als hun en die je zo omver duwt..
 
@ wesley: nee echt niet.. ze lopen liever naast een CK model..

er zijn maar weinig vrouwen die van echte bodybuilders houden.. de meeste vrouwen vinden mannen met een beetje een getraind lichaam veel mooier dan mannen van 100 bij 1.90 @ 6%BF

maar het is ook een kwestie van het hoofd.. dat CK model heeft een goed hoofd.. en Brad Pitt rulez gewoon voor de chickies..

maak nu voor jezelf de keuze:
wil je lekker gevonden worden door de kippetjes?

of

wil je lekker gevonden worden door andere mannen?

in het eerste geval ga je voor een afgetraind, maar niet huge lichaam..
en in het tweede geval word je (of probeer je te worden) een big ass bodybuilding mofo!
 
{W}esley. zei:
ik had laatst beetje mijn streven laten zien, zij echt:
Ahnee, das eg nie mooi.

Dat 90% van de vrouwens een chipsbuikje heeft vind ik ook niet mooi.
Dus moeten ze oprotten met hun commentaar! :mad:
 
Het mooie is dat ze nog denken dat ze brute massa hebben ook haha.
 
hahaha
Echt heh die ck mannetjes :rolleyes: als ik de 21 bereik wil ik er echt niet zo uitzien doe mij maar coleman style. :cool:

En voor de meiden, dont worry be happy. ;)
 
Mikki zei:
hmmm toch denk ik dat er een verschil is tussen een bodybuilder en gespierd zijn.

Mikki, bedoel je niet het verschil tussen atletisch gespierd en bodybuild gespierd?

Atletisch gespierden scoren inderdaad meer meisjes ja :D
 
Back
Naar boven