Fitness Seller

Zusjes topic

Bezoekers in dit topic

Sinlath zei:
4 stuks :(

waarvan 3 stiefzussen
stiefzussen zijn geen bloedverwanten, dus daar mag je coïtus mee hebben.
Biedt dat nieuwe kansen of niet?:D

ik heb 1 zus en die is cool. :cool:
die is nu 32 en doet uitsluitend met breezerboys van tussen de 20 en 25 want die zijn volgens haar makkelijk af te richten, en nog makkelijker weer uit huis te bonjouren. Of zoals ze zelf zegt: ik douw ze een boterham met pindakaas in de hand en dan mogen ze weer opzouten.
 
Lauw zei:
stiefzussen zijn geen bloedverwanten, dus daar mag je coïtus mee hebben.
Biedt dat nieuwe kansen of niet?:D

ik heb 1 zus en die is cool. :cool:
die is nu 32 en doet uitsluitend met breezerboys van tussen de 20 en 25 want die zijn volgens haar makkelijk af te richten, en nog makkelijker weer uit huis te bonjouren. Of zoals ze zelf zegt: ik douw ze een boterham met pindakaas in de hand en dan mogen ze weer opzouten.


hmz geen bloedverwanten. even kijken ze zijn 23 25 en 29, onder de 1 meter 75 en onder de 65 kilo.

i'd hit it.
 
gewoon doen! :thumb:
ik denk dat stiefzusjes uitstekend zijn voor casual tussendoor coïtus. Zo van, je bent geil en verveelt je dus ga je effe vragen of 1 van je stiefzussen ook geil is en niks te doen heeft.
Wel ff geheim houden voor je ouders, anders kan je zo op zoek naar een kamer voor jezelf vrees ik.
 
Lauw zei:
gewoon doen! :thumb:
ik denk dat stiefzusjes uitstekend zijn voor casual tussendoor coïtus. Zo van, je bent geil en verveelt je dus ga je effe vragen of 1 van je stiefzussen ook geil is en niks te doen heeft.
Wel ff geheim houden voor je ouders, anders kan je zo op zoek naar een kamer voor jezelf vrees ik.


ehm...

lauw mijn beste, ik ben nu al bijna 10 jaar bij de ouders weg ;)

ik heb alle kamers voor mijzelf. :cool:
 
owwww. :o

nog beter, dan kunnen je stiefzussen op de thee langskomen. Dan moet je je biologische zus af en toe echt voor een kopje thee uitnodigen anders wordt die achterdochtig.
 
Lauw zei:
stiefzussen zijn geen bloedverwanten, dus daar mag je coïtus mee hebben.
Biedt dat nieuwe kansen of niet?:D

ik heb 1 zus en die is cool. :cool:
die is nu 32 en doet uitsluitend met breezerboys van tussen de 20 en 25 want die zijn volgens haar makkelijk af te richten, en nog makkelijker weer uit huis te bonjouren. Of zoals ze zelf zegt: ik douw ze een boterham met pindakaas in de hand en dan mogen ze weer opzouten.

Dit vraagt om een foto :cool:
 
vraag Emile maar om een omschrijving van mij, over mijn gezond glanzende blonde haren, mijn melacholisch romantische doch charismatische blauwe ogen. Mijn krachtige kaaklijn die pure wilskracht uitstraalt. mijn slanke maar atletische bouw. Voor informatie over mijn eeeeeenorme dikke vasculaire penis moet je ff Dani vragen. :cool:
Mijn zus heeft trouwens geen penis. denk ik.
 
Stemt ze ook op D66?
 
Back
Naar boven