MuscleMeat

zwaar criminele Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vrij makkelijk te herkennen patroon, ook ik in vorige 'ontmoetingen'. Het is geen groot licht.
Ok maar graag niet verder op de man spelen, ik vraag dit aan iedereen trouwens in dit topic.

Reageer gewoon inhoudelijk en ga elkaar niet telkens in de haren zitten. Racistische reacties worden ook vanzelfsprekend verwijderd.
 
Verdomme het is nog waar ook, zelfde IP, ofwel zitten de heren gezellig op dezelfde PC :o

:roflol: Te triest voor woorden.

OT: Als de wet overtreden wordt, de juiste strafmaatregelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
 
Adil is wel relax en tevens een Mocro!1!!!1!1!
 
Loop er elke dag doorheen richting werk, valt naar mijn weten nog aardig mee.
 
Als je het Nederlandse paspoort ontneemt bij een misdrijf, blijft het Marokkaanse exemplaar over. Wat dus betekend dat men prompt illegaal is, wat inherent een terugkeer zou betekenen naar Rabat. Menselijk voor Nederland en wij ontrekken ons aan kosten en de aanpak blijft menselijk.

In Marokko houd men graag elke Marokkaan verbonden aan de nationaliteit, wegens dit enthousiasme wat er klaarblijkelijk vanuit Rabat is voor haar burgers, zal er vast geen bezwaar zijn om de verantwoordelijkheid te nemen voor uitgezette landgenoten van elders.

Waar wij daags stevige ratdraaiers de fysieke aanwezigheid in ons land zouden ontzien, zal er ook een wakker schuddend besef ontstaan binnen de Marokkaanse gemeenschap dat onetisch gedrag wel degelijk een permanente consequentie kan hebben. Tevens zal de Nederlandse-Marokkaanse diplomatie op de proef worden gesteld. Het is voor beide partijen verfrissend als de ramen open gaan.

Daar waar Marokkanen nu binnen het huidige stelsel ervan bewust zijn de verbinding met verblijf in Nederland te behouden, geeft ze dit een veilige ondergrond om zorgeloos in vervoering te raken en het wangedrag te bedrijven.
 
falende aanpak van de zwaar criminele Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in Amsterdam blijft maar doorgaan en doorgaan. Graag zou ik jullie meningen zien over hoe op te treden tegen deze jongeren alvast bedankt voor jullie bijdrage.

anale vernedering door luppie en/of klusmier???
 
Zware criminelen moeten gewoon op dieet... sim-pel ;)
 
Einsatzgruppe A.
 
Een nieuw jeugdhonk bouwen en uiteraard buurtvaders inzetten.
inderdaad ja. dit zal het probleem doen oplossen, dit heeft zich meerdere malen bewezen in het verleden. ze moeten ook nog allemaal een gratis mobieltje met abonnement krijgen zodat socialer kunnen worden. en blanke vrouwen moeten kopdoeken dragen zodat ze zich beter thuisvoelen :)
 
Minder samen laten klitten kan wel helpen. Allochtone jongeren meer spreiden in scholen, maar tegelijkertijd de leerlingen goed opvolgen en ondersteunen omdat ze in een benadeelde positie zitten.

En de ouders meer betrekken op welke manier dan ook, want velen ontsnappen gewoon aan de controle van hun ouders en gaan zo snel het slechte pad op.
 
Uit eigen ervaring kan ik dit zeggen:
- contactdag verplicht maken voor de ouders.
- wanneer er (studie)problemen opduiken, direct de ouders verwittigen. Ouders moeten niet denken dat de kennisontwikkeling van hun kind geheel aan de verantwoordelijkheid van de school ligt. Kvind dat ze altijd hun kind moeten opvolgen, maar zonder dat ze al teveel druk op moeten leggen.
- rolmoddelen (van allochtone afkomst) creeeren voor de kansarmen.
- opvoedplan opstellen (specifiek voor de studies) voor de ouders van kansarmen, zonder dat ze het gevoel krijgen dat ze gedirigeerd worden.
- meer spreiding van allochtonen in scholen (sommige basis/middelbare scholen zijn alleen maar allochtonen, anderen zijn puur autochtonen, foute boel).

Dit zijn allemaal taken die de school makkelijk op zich kan nemen. Ik geloof dat, wanneer je iets hebt te verliezen, de kans groter zal zijn dat je je ook onthoudt van crimineel gedrag.
 
Laatst bewerkt:
Minder samen laten klitten kan wel helpen. Allochtone jongeren meer spreiden in scholen, maar tegelijkertijd de leerlingen goed opvolgen en ondersteunen omdat ze in een benadeelde positie zitten.

En de ouders meer betrekken op welke manier dan ook, want velen ontsnappen gewoon aan de controle van hun ouders en gaan zo snel het slechte pad op.
Dit is inderdaad dé oplossing! Maar ook de ouders moeten meer verantwoordelijk worden gesteld, en er moet natuurlijk een tijdelijke totale immigratiestop komen om de huidige problemen serieus te kunnen aanpakken, dat spreekt voor zich.
 
Dit is inderdaad dé oplossing! Maar ook de ouders moeten meer verantwoordelijk worden gesteld, en er moet natuurlijk een tijdelijke totale immigratiestop komen om de huidige problemen serieus te kunnen aanpakken, dat spreekt voor zich.

Staat verantwoordelijk stellen voor u als hen straffen ? :D:p
 
Staat verantwoordelijk stellen voor u als hen straffen ? :D:p
Straffen pas als allerlaatste maatregel. Ik zou hen eerst uitnodigen voor een cursus opvoeding... ook preventief in risicogroepen. Als ze weigeren en de toestand verandert niet moeten ze dit uiteindelijk voelen. Recht op kindergeld afnemen als stok achter de deur moet kunnen.
 
falende aanpak van de zwaar criminele Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in Amsterdam blijft maar doorgaan en doorgaan. Graag zou ik jullie meningen zien over hoe op te treden tegen deze jongeren alvast bedankt voor jullie bijdrage.


ze laten oppakken door de ss :dunno:

wft daarvoor is geen oplossing, gasten zijn nou eenmaal zo en de linke regering van het land laat ze lekker binnen :thumb:
 
Benadeelde positie? Kansarm?
 
Back
Naar boven