Fitness Seller

Zwaar icm rennen of lichter icm minder rennen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Carel123

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
2
Waardering
0
OK, dit is mijn eerste post :)

Ikzelf ga binnenkort 5 dagen in de week trainen, maar ik weet nog niet precies hoe. IK train nu al 2,5 jaar en weeg momenteel 100kg met 11%.
DE oefeningen etc ken ik goed, maar hat gaat mij eventjes om hoe ik dit ga aanpakken.

Mijn doel is namelijk om 105kg te halen met 8 of 7% vet.

IK train nu al een tijdje licht en qua uiterlijk gaat het nu wel beter, maar ik zie dat je kracht gevoelsmatig wel heel hard achteruit gaat.
Daarom vroeg ik mij af wat ik beter zou kunnen doen, of keizwaar trainen icm met rennen etc, of beter iets lichter. Met zwaar bedoel ik 8 a 12 herhalingen en licht setjes van 20 tot 10.

Maar met zwaar ga ik wel wat vooruit, maar voel ik in principe nooit wat in mijn spieren, desondanks groei ik wel snel, maar strak zal het nooit worden dan. Als ik hierbij zou rennen etc, zou ik dan voldoende aftrainen en toch mijn kracht behouden om alsnog grote spieren te behouden ?.
 
Dus om het samen te vatten: je wil groter worden en droger worden tegelijk?

Forget about it ;)

En ligt gaan trainen zou ik zeker al niet doen.
 
Originally posted by burn
Dus om het samen te vatten: je wil groter worden en droger worden tegelijk?

Forget about it ;)

En ligt gaan trainen zou ik zeker al niet doen.

Jah, ok maar echt licht kan je het niet noemen. Ik weet wel dat ik veel meer spierpijn heb op het moment dat ik iets meer herhaal en dus iets lichter pak. Als ik zwaar pak voel ik in principe niets. Jah, ik ben wel ff kapot, maar zal zeker geen spierpijn hebben.

Ik zit dus nu op een punt waarbij ik pas weer vooruit ga als ik echt hard ga trainen. Maar de vraag is dus welke van deze 2 manieren uiteindelijk uitpakt.
 
Back
Naar boven