XXL Nutrition

Zwaar knalvuurwerk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Wat vind jij ervan?
 
vroeger vond ik het GEWELDIG, moest alles hebben...maar door de jaren heen ben ik steeds minder om vuurwerk gaan geven, en nou (op mn 18e...niet eens zo heel oud dus) zie ik het meer als geldverspilling :P koop liever andere dingen waarvan IK ga knallen lol
 
leuk om politieauto's mee op te blazen :)
 
Wie het in mijn buurt afsteekt voor 31 december zal kennismaken met mijn hond en naar het ziekenhuis moeten.
 
geen knalvuurwerk vind ik niets meer aan .....
 
Vond het ook echt geweldig, elk jaar was het met vrienden een week van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat afsteken en kloten:D

Vind er nu alleen niet zo heel veel meer aan behalve als we super vlinders onder een pan leggen en aansteken:D(Tip)
 
Vond het ook echt geweldig, elk jaar was het met vrienden een week van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat afsteken en kloten:D

Vind er nu alleen niet zo heel veel meer aan behalve als we super vlinders onder een pan leggen en aansteken:D(Tip)

jouw naam komt mij bekend voor :P ruikt beetje naar vanille lucht
 
'Tis wel lachen, maar al die k*tkinderen van tegenwoordig gebruiken het alleen maar om dingen op te blazen. Zag laatst zelfs een paar koters die gewoon een 3" titanium salute (een bom met de doorsnede van 7,5cm, tot de nok gevuld met flash powder/zilverkruit) op straat afstaken. Ze zijn allemaal doorgeslagen.
 
Ik vind er geen ruk aan. Nooit wat aan gevonden. Je knalt letterlijk je zuurverdiende geld de lucht in.
 
Ik vind het nog altijd vet. :D al geef ik er zelf nooit veel geld aan uit. vorig jaar zelfs helemaal niets.
Maar nu wil ik wel wat heftigs van onze zuiderburen. :evil:
 
Vroeger vond ik het hardstikke mooi, heb nu alleen 9mm met 100 knalpatronen voor iets na 24:00u

in de straat word ook al met karbitkanon geschoten, lijkt me wel genoeg zo.:D
 
word met de jaren minder volgens mij
vind het nu ook niet zo boeiend meer
 
vraag me af ons wijkagent ervan vindt:) met al die lawinepijlen door zijn brievenbus..het is een schande.
 
Al twee jaar geen vuurwerk meer gehad en dit jaar ook weer niet.
 
Ik vind er geen ruk aan. Nooit wat aan gevonden. Je knalt letterlijk je zuurverdiende geld de lucht in.

Ach, bijna al het leuke kost geld. Maar je hebt wel gelijk dat het mooiere vuurwerk behoorlijk prijzig is. Te duur eigenlijk.
 
Een beetje karbit. Dat is wel genoeg. Melkbus erbij en knallen. De rest is onzin en zonde van het geld
 
Je bent zo honderden euro's kwijt voor een half uurtje knallen. Dan ga ik liever naar de hoeren ofzo, en als ik daar klaar ben kijk ik wel naar andermans vuurwerk.
 
Superflinders vind ik wel mooi.
 
Back
Naar boven