MuscleMeat

Zwaar knalvuurwerk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja ja goeie tijden mee gehad al dat zware vuurwerk het begon al in oktober flink afsteken politie achter je reet aan prachtig.

nu
Dit jaar zkr weer van die super vlinders en aardig wat lawine pijlen.
Siervuurwerk ken ik wel bij de buren zien.
 
Elk jaar word het meer...
Blijf het geweldig vinden :D
 
je vergat te zeggen dat je er een beetje benzine overheen moet doen:p Dan branden ze nog sneller op en is het nog feller

En dan zie je ipv 20 seconden de rest van je leven niks meer :D
 
vroeger (2 jaar geleden) vond ik het geweldig. maar nu vind ik het gewoon stom. ten eerste is het hardstikke gevaarlijk en ten tweede is het geldverspilling.
 
vroeger (2 jaar geleden) vond ik het geweldig. maar nu vind ik het gewoon stom. ten eerste is het hardstikke gevaarlijk en ten tweede is het geldverspilling.
Brainwashed.
 
eigenlijk wil ik geen reclame maken maar kijk hier eens naar hier heb ik vorig jaar voor het eerst besteld :
vuurwerkcenter.nl
je besteld en ze leveren het het hele jaar door voor 12 euro bij je thuis af via de post
veel goedkoper geen wachtrij
 
vroeger (2 jaar geleden) vond ik het geweldig. maar nu vind ik het gewoon stom. ten eerste is het hardstikke gevaarlijk en ten tweede is het geldverspilling.

Man je bent 17 jaar.Wat jij moet doen is je de tering nken, zuipen en lol maken.Hoe je nou lult kun je je zo bij het cda
 
Man je bent 17 jaar.Wat jij moet doen is je de tering nken, zuipen en lol maken.Hoe je nou lult kun je je zo bij het cda

Whaha een potentiële smeris :)
 
Back
Naar boven