XXL Nutrition

Zwaar vermoeid na maaltijd

Bezoekers in dit topic

Legiyo

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2016
Berichten
165
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Ik kamp al een aantal maanden met het probleem dat ik verschrikkelijk moe ben na het eten , of het nou iets kleins is of een grote maaltijd..maakt niks uit.

ook deze klachten treden op;

+stekende/zeurende pijntjes onder ribben en of boven de navel en soms zelfs in het midden van mijn rug.
+opgezette onderbuik
+kortademig
+stijfheid
+geestelijke klachten zoals dat dingen langs je heen gaan en beetje wazig kijken/staren
+zo moe dat ik het liefst naar mijn bed ga
+koude rillingen op mijn rug
etc.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?
 
64 kg @ 1,83 --> redelijk laag gewicht... je energie trekt na het eten naar je maag voor vertering. Ga na het eten gewoon even liggen/rustig zitten en zorg dat je het warm hebt. Over het algemeen trekt het dan snel weg.
 
Ik zou haast wilen zeggen wat doe je hier op het forum en waarom zit je niet bij een arts?

Wat voor supps of andere middelen gebruik je?
 
Ik zou haast wilen zeggen wat doe je hier op het forum en waarom zit je niet bij een arts?

Wat voor supps of andere middelen gebruik je?

Zijn arts zegt ondergewicht maar dat hoort ie liever niet.
 
Komt bekend voor, na bijna elke grote maaltijd een crash. Hier geen ondergewicht met 1.96m en 88kg. Probeer eens te experimenteren met (geen) brood, (geen) suikers en minder koolhydraten.
Spreiden van je maaltijden is ook erg belangrijk!
 
Het kan zijn dat je van (veel) kh wat 'sloom' oid word. Is vrij normaal. Maar al die klachten die jij opnoemt.. Idd een bezoekje aan de HA plegen.
 
Ik zou haast wilen zeggen wat doe je hier op het forum en waarom zit je niet bij een arts?

Wat voor supps of andere middelen gebruik je?

Precies dit klinkt alsof er meer aan de hand is dan aan jê voeding. Als het bij iedere maaltijd is en het maakt niet uit wat jê eet dan lijkt iets Anders dan jê voeding
 
Back
Naar boven