Fitness Seller

- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_210124

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
885
Waardering
1.500
Lengte
1m90
Massa
120kg
Vetpercentage
5%
-
 
Laatst bewerkt:
Mijn hoogste is 750 test en 600 bold. Maar dat valt nog mee
 
Hoogste cycle die ik tot nu toe gerund heb en waar ik nu mee bezig ben:
Test e 300mg ew
Primo 500mg ew
Tren e 300mg ew
Winstrol 30mg ed
 
GELD MOET ROLLENNNNNNNNNNNN

Lees op amerikaanse boards nog wel is veel hogere dosissen dus ben benieuwd.
Omdat zij in tegenstelling tot hier vaak anonymous posten. De meesten zijn daar anders net zo eerlijk over als je vriendin die beweert dat ze maar 2-3 bedpartners voor jou heeft gehad.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hoogste cycle was 900 test, 300 deca, 200 mast.
 
300 test prop
225 tren ace
300 mg mast
25mcg t4
 
Hahaha dat is zeker waar maar wel jammer natuurlijk..

Wat is jou hoogste cycle?
Kan het deels wel begrijpen, want het die shit zorgt wel voor een soort van stigma. Beetje hetzelfde als je tegen een noob verteld dat je niet natty bent.

Dacht zoiets:

1g test
300 mast
300-400 dhb

Maar dat ga ik niet meer doen, want mentaal was het gewoon fucking kut en opgeven moment ook niet meer waard. En plus had het ook geen gunstig effect op mijn slaap en eetlust. Ik merk dat 750 test voor mij wel de sweet spot is. Mijn tedere cuck body is niet gemaakt voor hoge test blasts. Ik kan me daarom werkelijk niet voorstellen hoe fucking Dallas zich voelde met zijn 6-10g test-e blasts.
 
-
 
Laatst bewerkt:
fucking Dallas zich voelde met zijn 6-10g test-e blasts.
Krijgen wij instant een hartaanval van door de extreme verhoogde bloeddruk.

Zelf zie ik prop-mast-en tren combinatie wel zitten.

Prop en mast zo'n 300mg beide en tren iets lager dan.

Hoge cycle's zijn enkel de moeite waard als je pro wilt gaan imo.
 
Merkte je veel verschil met test hoger dan wanneer je deze lager zet en andere aas wat hoger?
Ben er wel achter dat de sweetspot voor test icm 300 deca voor mij zo rond de 600 mg zit, deze combinatie was voor mij overkill, kreeg last van slaapapneu etc, daarom ook vroegtijdig afgekapt.
Volgende cycle wordt dan ook NPP ipv deca en test weer rond die 600. :p
 
Oh dan werkt dat niet voor jou inderdaad, kan dit niet door de dhb komen dan? Veel massa gepakt hierop dan buiten dat je je mentaal niet top voelde?
Nee, lijkt me sterk en zeker op die dose. Ik lees op die boards soortgelijke verhalen van anderen als ze hogere test blasts doen. Voor mijn gevoel wel, maar het had net zo goed vocht/glycogeen en vet kunnen zijn. Vooral met high test is het tricky om daarachter te komen, gezien het feit die shit je verandert in een Michelin pop.

Die cycle van swiper wil ik altijd nog eens testen à la 2g test en 10iu gh.
Die gast cruiste echt op 1g test-e en zijn blast waren minimaal 3g test-e dacht ik. Je moet ook rekening houden met diminishing returns. Meer is in dat opzicht niet altijd beter.

Maar goed, er is maar één manier om daar achter te komen uiteraard. Iedereen reageert anders op gear. Sommigen kunnen simpelweg wegkomen met meer en anderen krijgen van de gedachte al een hartaanval. Dus het is moeilijk te bepalen op basis van anderen hoe jij daarop gaat.
 
Merkte je veel verschil met test hoger dan wanneer je deze lager zet en andere aas wat hoger?

Nette doseringen, veel gegained hierop? Of was dit voor cut?

Dat is zeker waar!

Oh dan werkt dat niet voor jou inderdaad, kan dit niet door de dhb komen dan? Veel massa gepakt hierop dan buiten dat je je mentaal niet top voelde?

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar haha. Die cycle van swiper wil ik altijd nog eens testen à la 2g test en 10iu gh. Echt benieuwd wat je dan pakt kwa massa.
Wedstrijd, ja gigantisch op gegained in een week of 8 cut. was in 2015 geloof ik.
 
800 test (500 e 300 pp) + 3iu gh. Gestart met 500 test e en 5iu om vervolgens naar 800 test en 3iu over te schakelen.

500 test 400 tren op papier de zwaarste.

De eerste was veel beter om massa aan te komen.
 
Nee, lijkt me sterk en zeker op die dose. Ik lees op die boards soortgelijke verhalen van anderen als ze hogere test blasts doen. Voor mijn gevoel wel, maar het had net zo goed vocht/glycogeen en vet kunnen zijn. Vooral met high test is het tricky om daarachter te komen, gezien het feit die shit je verandert in een Michelin pop.


Die gast cruiste echt op 1g test-e en zijn blast waren minimaal 3g test-e dacht ik. Je moet ook rekening houden met diminishing returns. Meer is in dat opzicht niet altijd beter.

Maar goed, er is maar één manier om daar achter te komen uiteraard. Iedereen reageert anders op gear. Sommigen kunnen simpelweg wegkomen met meer en anderen krijgen van de gedachte al een hartaanval. Dus het is moeilijk te bepalen op basis van anderen hoe jij daarop gaat.
Volgens mij had hij ook tren in zijn cruise
 
Hoeveel massa al gepakt? Vp gelijk gebleven?
Gestart op 90kg rond de 12%
Nu 91kg op ongeveer 8%. Zal dalijk in de cruise wel weer snel kilo’s aankomen. Door de androgenen voel ik me wel aardig leeggezogen qua vocht etc.
 
was: Test 525 Npp 300

momenteel: 400 test 300 deca 300 primo
 
Hoe was dit, wil namelijk precies dit gaan doen + oxy :p
Ik ging echt heerlijk op test npp. Geen bloat veel kracht goeie gains. kan eigenlijk geen nadelen opnoemen voor zover ik heb ervaren. Enige wat minder was is dat men Npp gedoseerd was op 75mg per ml.
 
Over een paar weken:

600 mg test
300 mg npp
4iu hgh
40 mg dbol

Wordt een bulk
 
Back
Naar boven