AndroidHealthClinic

Zwakke punten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SQUAT

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
731
Waardering
8
Oke, denk nu wel dat de meesten van jullie mijn foto's gezien hebben. Al het lof vindt ik wel leuk hoor, maar daar kan ik niets van leren. Graag had ik eens wat kritiek gekregen. Dit is belangrijk voor mij omdat ik dit gebruik (en de beste kritiek kan je maar krijgen van mensen die je niet kennen) voor mijn opbouw voor volgende wedstrijd. Dit zijn de punten waar ik speciaal aandacht aan ga geven. Als je iemand alleen maar lof gaat geven en zeggen "wat ben je goed zeg" gaat deze persoon de nijging hebben van in dezefde tred door te gaan. Niet? Dus waar wachten jullie nog op! Input!
 
Dan zeg ik kuiten en traps mogen wat meer massa hebben.
Abs lijken defenitie te missen maar dat kan genetisch zijn...
Maar het gaat allemaal vrij gelijk op, dus moeilijk om verdere kritiek te geven.
 
Bedankt Admin. Lijkt wel of er niemand repliek wil geven! Ik ben toch niet perfect. Ik bedoel het goed hoor! Zal niet boos worden.
 
Voor mij mag je in dezelfde tred doorgaan. Als je volgend jaar aan 95 kilo in dezelfde conditie staat dan is het in de zak hoor.

Ik ga er niet op ingaan want dan volgt iedereen gewoon wat ik zeg. Ik denk dat de zwakke punten tegen dan wel weggewerkt zullen zijn.
 
Oke wat zelfkritiek!
Rug (t'ja daar zijn geen foto's van) mag dikker en meer uitgetekend. Armen mogen een stuk dikker zowel wat bis als tric betreft. En ja die verdomde kuiten. K'zit nu eenmaal met een hoge aanhechting. Dus kan ik ze enkel in dikte doen groeien.
Benen moeten dikker aan buitenkant. Hadden jullie 6 jaar geleden mijn benen moeten zien! De rest wil ik in dezefde trent laten groeien.
 
Okeej mijn commentaar:

Mischien wat meer definitie op je buik, waarschijnlijk is dit genetisch?? zouden de blokken er wat duidelijker uit mogen springen.. kijk bv. naar de relax foto, bovenste 3 goed zichtbaar, daarna minder.. maar zoals ik al zei, dit kan ook genetisch zijn..

Als ik je side chest zie zou er mischien wat meer massa op de hamstrings/kont mogen. Als ik dit vergelijk met je bovenlichaam valt op die foto de onderkant wat meer weg, kan ook aan de pose op dat moment liggen.

De kuiten he, wat je zelf al zei... maarja een hoge aanhechting doe je niks aan..


Voor de rest heb ik geen commentaar, ik vind je zeer compleet en als je zoals bc al zei met meer massa kan gaan staan op het podium zou het werkelijk imposant worden, maar blijf dan wel zo compleet als nu....
 
Mijn lijstje voor het moment :

-Brachialis meer massa
-meer separatie in de hoofden van de biceps.
-Trapezius en rug, verdikken van de bovenrugspieren
-Als Philiep meer massa in de armen wil (zegt dat ie niet graag Lee Priest ziet, maar wil wel bredere armen voor hetzelfde frame) Dan komen buitenste quads en bovenste triceps er ook bij

Buikspieren ga je weinig aan doen. Kun je gewoon trainen, maar die worden niet groter of meer gedefinieerd, dat hangt af van het bindweefsel over de rectus abdominis. Maar je krijgt wel een verkeerd beeld op foto's. Op video komen de abs er wel beter uit. Ook als je wedstrijdfoto's als voorbeeld neemt moet je rekening houden met de belichting die er op zit.
 
Beste Philiep

Allereerst mijn complimenten je ziet er echt super uit. Maar goed je wordt ook maar niet zo Europees kampioen.

Waar je volgens mij iets meer aan moet werken is je uitstraling.
Ik bedoel dit niet verkeerd maar op de meeste foto's kom je met je gezichtsuitdrukking erg gespannen over. Misschien zou je iets vaker kunnen lachen, immers met zo'n fysiek heb je hier toch alle reden toe. Ik denk dat je dan op het podium en op foto's nog beter overkomt.

Qua fysiek zoals de meeste al opmerken iets dikkere armen en kuiten. Voor de rest vindt ik je zeer compleet.

Groet

Ron-T
Verder
 
Heb het hem ook al gezegd, maar daar zijn andere redenen voor die hier niet ter zake doen.
 
Back
Naar boven