XXL Nutrition

zwakke schouders.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Santino88 zei:
hij heeft geen zwakke schouders hij neemt gewoon teveel gewicht!

Causaliteit fijn uitgelegd :rolleyes: :)

ALs je een 9kg DB maar 2 a 3 reps kunt raisen vind ik dat je dat wel zwak kunt noemen ja. Minder gewicht nemen? OK, hij kan misschien 8 raises met zeg 5kg.. schouders blijven even zwak bro ;)
 
Bodybuilding gaat niet om hoeveel gewicht je kan benchen, curlen, raisen what so ever! (tenzij je stoer wilt doen voor de 16-jarige boys die in de gym rondlopen)

Het gaat erom zoveel mogelijk spiermassa te winnen (en natuurlijk definitie, separatie, symmetrie) en als je dat met 2 kg moet doen, dan doe je dat! begin gerust met 4 a 5 kg voor side-raises. Je wordt er vanzelf wel sterker in!
 
sossa zei:
(tenzij je stoer wilt doen voor de 16-jarige boys die in de gym rondlopen)

No need for it, I pwn ya :D
 
je moet toch ergens beginnen je kunt toch moeilijk verwachten dat je bij iedere oefening al hoog gewicht aankan?
 
wat bij mij oa het probleem is dat ik, ik denk met 6 a 7 kilo een 8 reps maak....
als ik dan verder een verdeling maak, met een aantal reps lager dan 8 ( dus zeg de volgende set 6 reps of 4...) dan kan ik het gewicht, wat ik daar dan voor wil gebruiken.... ( verhoudingsgewijs een hoger gewicht in dit geval voor minder reps...) niet maken..... bijv; 4 reps met 9 kilo om bijv. mijn laaste set af te sluiten ! omdat het te zwaar is. Terwijl ik met 2/3 kilo lichter een 8 reps maak ! ???

Daar komt bij dat ik ook nog vrij snel verzuur, wat in dit gaval ten kosten gaat van de oefeningen en vaak de correcte uitvoering !

Komt bij dat mijn schouder press bij vele van jullie niks voorstelt !
als ik lees 8 reps met per hand 40 kilo ??? Of een rep of 3/4 met 50 kilo per hand, nou das knap hoor !!

dan slaat die onzin wat ik vaak hoor van; 'maar bbérs zijn niet echt sterk te noemen' werkelijk helemaaaaaaaaaaaaaal nergens op !!
( je hoort dit namelijk nogal vaak zeggen, door buitestaanders !)
 
en kun je 3 setjes van 8 reps doen met die 6-7 kg?
 
RubenSossa zei:
Bodybuilding gaat niet om hoeveel gewicht je kan benchen, curlen, raisen what so ever! (tenzij je stoer wilt doen voor de 16-jarige boys die in de gym rondlopen)

Het gaat erom zoveel mogelijk spiermassa te winnen (en natuurlijk definitie, separatie, symmetrie) en als je dat met 2 kg moet doen, dan doe je dat! begin gerust met 4 a 5 kg voor side-raises. Je wordt er vanzelf wel sterker in!
goed gezegt en niks aan toe te voegen
 
doe gewoon eens 10 10 8 8 reps met lichter gewicht dan ga je toch zo vooruit ???
 
Back
Naar boven