AndroidHealthClinic

Zwakke (?) spieren trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

8:00 thee met 6 bruine boterhammen met pindakaas
9:00 Proteine Shake (Optioneel, anders gewoon een maaltijd)
10:00 koffie met bord rijst en kip / grote bak brinta met melk
12:00 8 tot 12 bruine boterhammen met pindakaas/honing/appelstroop
15:00 meestal 2 muesli-repen met chocolade en bord rijst met kip
18:00 2 borden eten (vaak zilvervliesrijst met groente en een gehaktbal of burger)
20:00 Pinda's en biertje naast bord rijst met kip.
22:00: Proteine shake (Optioneel, anders gewoon een maaltijd)
Voor het slapen: 500 Gram Kwark

Ik heb niet gelet op wat je zelf binnen krijgt of nodig hebt, maar dit lijkt er toch iets meer op!
Of je bouwt het iets rustiger op:D
 
Een goede stelregel om te handhaven is: hoe dichter een product bij zijn oorsprong staat, hoe gezonder het is. Onbewerkte natuurlijke producten hebben dus voorkeur.


Helemaal mee eens!


De meeste margarines bevatten veel onverzadigde (plantaardige) vetten die gezond zijn. Dus als het in je voedingspatroon past, en jij vindt het lekker: doen.


Hierbij spreek je jezelf heel erg tegen!

Margarine is niet gezond en dicht bij de natuur...
 
Margarine is niet gezond en dicht bij de natuur...

Valt best mee als je een goede margarine hebt. Hoofdzakelijk plantaardige olie en water. Ik gebruik het zelf ook niet, maar voor een doorsnee man is het gewoon ok.
 
Valt best mee als je een goede margarine hebt. Hoofdzakelijk plantaardige olie en water. Ik gebruik het zelf ook niet, maar voor een doorsnee man is het gewoon ok.
oke, ik heb alleen nog geen een margarine kunnen vinden zonder gehydroliseerde vetten, weet jij een merk die dit ''mist''?
Eigenlijk kan het ook niet, hoe kun je anders olie hard maken, plantaardige olie en water is immers vloeibaar dus er moet wel een chemisch proces aan vooraf gaan. Of zie ik dit verkeerd?

(ik heb me dr een jaar terug heel veel in verdiept en het uiteindelijk maar gewoon bij de roomboter gehouden, die is tenminste natuurlijk;))

:D
 
Back
Naar boven