MuscleMeat

Shocking News zwakke tieners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sprytal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
669
Waardering
52
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
21%
In eeklo vonden 2 tieners het nodig om met een mes te staan zwaaien voor hat raam van een kinderdagverblijf.

ze werden opgepakt door de politie en later terug vrijgelaten omdat het om een grapje zou gaan

de wereld is ziek:mad:
 
De wereld is niet ziek, die 2 mannetjes zijn een beetje ziek.
 
Ach als het een grap is...
 
wat een nerds :S
 
Ik vind het best grappig:o
 
****ing idioten.
 
Goede opvoeding.
 
haha doet me denken aan die keer dat ik eens voor de grap met een nep-uzi een discotheek ben binnengelopen en de kassiersters en omstaanders bedreigde om dat te zeggen " grapje he :D" en terug naar buiten lopen.

OT: maar dit is idd niet grappig en gaat erg te ver!
 
Kijk, dit is nou waar je een taakstraf voor geeft. Maar nee, die geven ze aan verkrachters en pedo's. Begrijpen wie begrijpen kan.
 
haha doet me denken aan die keer dat ik eens voor de grap met een nep-uzi een discotheek ben binnengelopen en de kassiersters en omstaanders bedreigde om dat te zeggen " grapje he :D" en terug naar buiten lopen.

OT: maar dit is idd niet grappig en gaat erg te ver!

sukkel! Er hadden mensen gwn een hartaanval kunnen krijgen vn de schrik!:mad:
 
Kijk, dit is nou waar je een taakstraf voor geeft. Maar nee, die geven ze aan verkrachters en pedo's. Begrijpen wie begrijpen kan.

Als ze eens flink zouden hebben gemoord op die crèche zouden ze wel een taakstraf krijgen. :)
 
Als ze eens flink zouden hebben gemoord op die crèche zouden ze wel een taakstraf krijgen. :)

nee dan krijgen ze een kamertje met tv en elke dag een uur in de gym

het rechtssysteem is soms zo belachelijk
 
nee dan krijgen ze een kamertje met tv en elke dag een uur in de gym

het rechtssysteem is soms zo belachelijk

Zachtjes uitgedrukt, vind je niet :D?
 
Back
Naar boven