MuscleMeat

Zwanger na winstrol kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uhm

Novice
Lid geworden
1 mei 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
52kg
Vetpercentage
1%
Goede middag allemaal heb een vraag
Ik heb 6 maanden geleden kuurtje winstrol in pilvorm gehad van ongv 6 tot 7 weken totaal had iets meer als een kuur 118 pillen ipv 100 dus ben er mee gestopt ongv 4.5 maanden geleden nu is mijn vriendin al 2 maanden zwanger dus dat betekend dat me vriendin ongv 2.5 maanden na me kuur zwanger raakte en we vroegen ons af of dat kwaad kan voor de kleine ? Niet dat er strax een baby pitbull uitkomt of een ongezond kind ? Las namelijk dat het na een jaar nog steeds in je lichaam is te traceren kan alleen niks vinden of de kleine er ook iets van kan krijgen ? Iemand die me kan helpen
Groeten gertjan
 
Zou even de huisarts contacteren als ik jou was.
Wellicht dat Galen hier wat vanaf weet.
 
Boeit niet.
 
Ja ze drukt er een baby pitbull uit :roflol:
 
Waarschijnlijk krijgt je kind op jonge leeftijd alopecia androgenetica.
 
Komt een gespierde baby uit of kaal door de dht hmm
 
Ik heb 6 maanden geleden kuurtje winstrol in pilvorm gehad van ongv 6 tot 7 weken totaal had iets meer als een kuur 118 pillen ipv 100 dus ben er mee gestopt ongv 4.5 maanden geleden nu is mijn vriendin al 2 maanden zwanger dus dat betekend dat me vriendin ongv 2.5 maanden na me kuur zwanger raakte en we vroegen ons af of dat kwaad kan voor de kleine ?

panda-office.gif


godverdomme
 
nee die ene spermacel zat zo vol winstrol dat je baby straks zal overlijden aan hypertrofie

rip
 
waarom probeer je dan een kind te krijgen als je net uit een kuur komt....
 
Nee maakt niks uit na 2.5 maand.
 
Back
Naar boven