XXL Nutrition

ZWANGER TIJDENS KUUR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
3 feb 2018
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
1%
Hoi mensen..
Heeft er iemand enige idee over een zwnagerschapsgeval tijdens kuren van test bolde?
Zou er iets mis gaan met t kindje? Gehandicapt en dergelijke?:(

Heb al een zoontje van 2,5 maar toen had k geen kuur jaren terug wel, ma hij is gezond in iedeergeval.
Kan iemand mij nuttig informeren? Zou ik mss ook buiten de normale testen, extra andere testen moeten doen? Tijdige informatie kan helpen voor het te laat is..:(
 
Galen kan er misschien zo een studie bij quoten.

Voor zover ik weet is er niet veel bekend over genotoxiciteit van exogeen toegediende hormonen.

Er zijn veel bodybuilders met kinderen. Geen vreemde zaken zover ik weet. Wel veel dochters geloof ik.
 
Bedoel je dat de vrouw kuurt of de man?
 
als de man kuurt is dit geen probleem.
En zal het gewoon een gezond goed zaadje zijn geweest.
 
Galen kan er misschien zo een studie bij quoten.

Voor zover ik weet is er niet veel bekend over genotoxiciteit van exogeen toegediende hormonen.

Er zijn veel bodybuilders met kinderen. Geen vreemde zaken zover ik weet. Wel veel dochters geloof ik.
Als ze maar gezond zijn he :) Wou de eerste ook een meisje ma tis ne jonge geweest :) wie weet hopelijk wordt em dit keer een meisje (gezond) :D
 
Gefeliciteerd alvast!
 
2 van mijn kinderen zijn verwekt on cycle , zover ik weet is er niks mis met ze :0
 
Ik ken meerdere mensen die on cycle hun vrouw zwanger gemaakt hebben. On cycle betekent niet dat je slechter zaad hebt, alleen minder zaad dus minder kans op je vrouwtje zwanger maken. Althans dat is wat de dokter vertelde tegen een van die bekenden toen hij met dezelfde zorg dit ging navragen.
 
Is er überhaupt sprake van "on" een kind verwekken als je pas in de tweede week van de kuur zit?
 
"zwangerschapsgeval" Dat moet toch minstens 3x woordwaarde zijn.

On topic: Blijkbaar onverwacht, maar wel blij mee?
 
heb ook een dochter, kuurde eerder ook, dat kind is bijna sterker dan mama.
 
Foto's van
heb ook een dochter, kuurde eerder ook, dat kind is bijna sterker dan mama.

En een stieren nek waar je bang van wordt?
 
Foto's van


En een stieren nek waar je bang van wordt?

dit is hoe ze geboren is, nu (3 jaar later) wil ik het niet over hebben.

bijwerkingen-bij-vrouwen-kunstmatige-hormonen.jpg
 
Is er überhaupt sprake van "on" een kind verwekken als je pas in de tweede week van de kuur zit?
Duurde veel te lang voordat iemand dit signaleerde.
 
Back
Naar boven