XXL Nutrition

ZWANGER TIJDENS KUUR

Bezoekers in dit topic

Je eigen dochter dat kind noemen. Je zult vast een goede vader dochter relatie opbouwen met DAT kind.

Klopt, papa is de grote favoriet.

sta ook telkens weer versteld van het inschattingsvermogen van mensen hier, op basis van een enkel woord hier op het forum kunt u vaststellen hoe mijn relatie is t.o.v andere mensen (die u ook niet kent)

Bent u een bekend paragnost ? Of een medium ? Trekt u uw conslusies uit het trekken van de tarotkaarten of staat u direct in verbinding met het goddelijke?

Is het mogelijk een consult in te plannen bij uw praktijk?

Velen hier hebben daar oren naar.

Kunt u ook een online prijslijst bijvoegen.?

Ik kijk uit naar uw verdere medewerking.
 
Er zijn mensen die jaren aan een stuk blasten en cruisen en vervolgens het vrouwtje zwanger maken
 
Hahaha, mijn gedachte was meer ‘hij heeft meerdere kinderen en verwijst naar dat kind’. Maar zo zie je maar weer dat geschreven teksten anders kunnen worden opgevat.
 
Misschien toch eens de literatuur erop naslaan, zeker als je geen hcg gebruikt. Dan ga je misschien toch wel staan op die DNA test :rolleyes:
 
sta ook telkens weer versteld van het inschattingsvermogen van mensen hier, op basis van een enkel woord hier op het forum kunt u vaststellen hoe mijn relatie is t.o.v andere mensen (die u ook niet kent)

Wel, ja, gezien je taalgebruik aantoont dat je een gebrek aan empatisch vermogen hebt voor kinderen, en aan objectificatie ervan doet, kunnen we dat inderdaad afleiden. Dat noemen ze psycholinguistiek.
We moeten daarvoor echt niet alles weten. Tuurlijk kunnen we fout zijn maar dat is iets anders.
 
Back
Naar boven