MuscleMeat

Zware deadlift

Bezoekers in dit topic

Is zijn techniek zo slecht? Ik wil wel eens een filmpje zien met iemand die het dan goed doet, want zo slecht vind ik dit niet.
 
whehehe! Dit is echt te erg.

Dat ie in z'n blote bast met petje op traint is daar en toe, maar dat ie air max draagt en dat die 2 vriendjes meehelpen met de lift, dat kan echt niet.. :no:

Nog nooit iemand zien meehelpen met deadlift. Wat heeft het dan in godsnaam voor zin?
 
die 2 vriendjes houden de platen tegen zodat die er niet afvallen.
de bar is vol en er is geen ruimte voor een klem.
bij dit soort gewichten buigt de stang met als gevolg dat de platen er afvallen.



mensen mensen beetje nadenken aub :rolleyes:
 
Zware deadlift geen techniek voor nodig????? Juist wel want als je niet op uw benen vertrekt, geen goeie diepe zit hebt, geen gestrekte armen hebt, niet op de perfecte manier vertrekt en overschakelt van benen naar onderrug en bovenrug en trapeziums... dan kan je het wel vergeten...ik heb al veel gasten deadlift techniek aangeleerd en geloof me, bij de meesten duurt het een tijdje tegen dat ze het kunnen en dus moeten ze lang met licht gewicht trainen, nog zo een fout dat je bij veel ziet, direct veel te zwaar gaan, meer op de rug dan op de benen en dan pijn hebben en klagen en zeggen dat deadlift een slechte oefening is, pffff ik haat dat! Dat is geen gevaarlijke oefening, je moet ze gewoon goed doen, is eigenlijk bij alles! Deadlift is de oefening om massa en dikte te winnen op de rug! En om een sterke rug te krijgen die nodig is bij squat en...

Grtz

ps: Ook heel belangrijk om het gewicht dicht te trekken, hoe verder van het lichaam hoe slechter en je minder op de benen kan trekken...

is dat zoiets als rechthoeken en ruiten?
 
als iedere spotter 100 kg heft blijft er nog een goede 140 kg voor hem over--> brute deadlift :rolleyes:
 
als iedere spotter 100 kg heft blijft er nog een goede 140 kg voor hem over--> brute deadlift :rolleyes:

denk je serieus dat die 2 ecto's naast em 100kg elk heffen? kijk die rechtse zen gezicht, niets van inspanning. Prolly idd gewoon om te voorkomen dat de schijven eraf vallen
 
Wat is er mis met zn techniek dan?
 
ik heb ook nog steeds afgetrapte nike air max schoentjes voor het trainen, moet nog ff een keer goede schoenen kopen zonder air of van die troep :P
 
ik heb ook nog steeds afgetrapte nike air max schoentjes voor het trainen, moet nog ff een keer goede schoenen kopen zonder air of van die troep :P

Ik squat en deadlift altijd op m'n blote voeten. Lekker mekklijk. En ja, dat gebeurt in een public gym :p
 
Als ik kijk naar het filmpje hierboven kon er nog gemakkelijk aan elke kant een 20kilo schijf aan inclusief een sluiting. Hierboven zijn 7plates per kant gebruikt en op die vorige 8 per kant.
 
vind wel een loser!!qua fysiek wou ik wel ruilen..maar wat een debiel..krijgr hulp bij zwaarste stukje bij de deadlift en ook bij een benc filmpje van hem die op youtube staat
 
Back
Naar boven