XXL Nutrition

Zware dumbbells (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

richard

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
136
Waardering
0
Weet iemand van jullie, waar ze zware dumbbells verkopen (mag ook 2e hands zijn)?
Ik heb het over dumbbells van boven de 50 kg en per paar.
 
Jij bent wel erg sterk in je armen als je al dumbbells zoekt boven de 50 kilo.
 
Mwah, voor dumbbells van boven de 50 kilo hoef je niet erg sterk te zijn hoor, je doet er toch niet alleen je biceps mee? :)

ik vind het ook klote dat ze maar tot 50 (55, maar die zijn k*t) gaan op de sportschool want met incline dumbbell press en military press enzo zit ik er over een tijdje best wel overheen denk ik :(

En dan ben ik nog maar een 22 jarig amateurpikkie, laat staan zo een beer als richard :P
 
Bij mij gaan de dumbbells tot de 65 kilo dus ik kan nog wel ff

Ikzit nu pas bij de 40
 
Bij ons gaan ze maar tot 30, maar deze gebruik ik op dit moment alleen nog met shrugs. Zodra ik merk dat het te weinig wordt ga ik een melding maken, en als er nix gebeurd andere sportschool :p
 
Armen heb ik ze inderdaad niet zo direct nodig, maar voor dumbbell press, dumpel rox, shrugs, enz zeker wel.
Andere sportschool opzoeken heeft geen nut, want bij ons in Nijmegen hebben ze nergens zwaarder. Heb wel een keer in Utrecht getraind met incline presses dumbbells van 65 kg. Kicke:D .
Lukte een keer of 4-5. Terwijl wij maar een paar hebben van 40 en 1 van 45 kg en 1 van 50 kg.
 
Ook op onze sportschool gaan de dumbbells maar tot 30.

Nou ben ik (nog) niet zo'n sterke beer, maar voor een aantal oefeningen is dat nu eigenlijk al te weinig (shrugs, dubell press, pull over) :(
 
Nou dan vraag ik me toch af welk gewicht men hier gebruikt voor dumbbell press. Krijgen jullie echt dumbbells van 40kg boven je hoofd? :-)


Persoonlijk zit ik nu op dumbbells van 20 kg, 3 setjes 10 8 6, en af en toe gooi ik er nog een dropsetje achteraan. dumbbell van 14 kg

ik weeg 76 kg en ben nu maandje of 6 bezig
 
Je bent pas 6 maanden bezig en zit op 20 kg. Ik train al 7 jaar.
Op de smith machine druk ik 140 kg een keer of 5. Met dumbbells van 40 kg een keer of 15. Dan verzuur ik en kan ik niks meer. Daarom wil ik ook zwaardere dumbbells hebben.
 
Originally posted by AstroNiels
Bij ons gaan ze maar tot 30, maar deze gebruik ik op dit moment alleen nog met shrugs. Zodra ik merk dat het te weinig wordt ga ik een melding maken, en als er nix gebeurd andere sportschool :p
Same here :D Ik geloof dat ze bij ons ook tot 30 gaan, of misschien heb ik een paar extra zware gemist (ook niet naar gezocht), ik doe nu shrugs met 24 kg (meer willen mijn onderarmen op een gegeven moment ook niet meer) en d.b. squats met 22 kg (idem dito onderarmen en moet ook mijn knieën ff de tijd geven om te wennen) :)
 
ik heb gewoon me eigen dumbbell-bars gekocht met een opname van 50mm, neem ik dus gewoon mee naar me sportschool en gooi daar de gewenste schijven erop, is echt ideaal
 
ja ja graaf een thread van 8 jaar geleden nog eens op
 
Bump, omdat het kan?
 
Bij ons gaan ze ook maar tot 40, zit daar straks ook wel overheen
 
bij f4f gaan ze tot 40 maar ja ik ben pas bji 20 xD voor dumbbell press :P
 
Bij ons gaan ze tot 52kg ofzo.
 
maak dan geen topic aan :') srsly
In zowat elke freakin' sportwinkel verkopen ze tegenwoordig dumbbells die je zo zwaar of zo licht kan maken als je maar wil
 
een bump van 8 jaar, grootste die ik ooit heb gezien:)
 
Deze stamt echt uit het begin van Dbb! Dat ik hier nog mag posten zeg!
 
Back
Naar boven