Fitness Seller

Zware dumbbells

Bezoekers in dit topic

hehe idd ja hardcore
dacht dat ik jaren geleden erg was maar dit is een vertrippeling van mijn bumprecords
 
Niet zeiken bij ons gaan ze maar tot 30 :( lekkere bump trouwens
 
ThreadNecro.jpg
 
Wow, dit is zonder twijfel de beste bump ooit!

Karma!
 
Laatst bewerkt:
Van deze bump wil ik ook deel uitmaken.
OT: in sommige zaken verkopen ze dikke dumbbells maar voor een setje van 40 tot 50 zit je al snel op 900 euro. Olympische dumbbellstangetjes + schijven kopen is de oplossing.
 
dank jullie wel voor al die mooie complimenten, ik blijf hier nog wel ff plakken, ben en blijf een bumper klever!
 
Epische bump :roflol:
 
vandaag weer borst getraint, vlak dumbbell pres zit nu op 48.5kg per stuk, 10 herhalingen, hehe hard op weg naar de 50kg, ik weet ik ben een bumper, maar kwa dumbbell press zeker geen stumper!
 
Hehe, als ik nu andere namen zou hanteren zou ik gebanned worden.
Maar volgens mij ben ik dit wel:D

En ik heb nu zelf gemaakte halterstangen, dus kan gelukkig zwaarder;)

Nice bump hehe.
 
ZOiezo goede bump :)

Dumbies bij ons gaan tot minimaal 70KG (Hoger heb ik nooit naar gekeken) Knak al om als ik em op wil tillen :P

Presses doe ik op een hele goede dag met 46KG per hand, en standaard red ik de 40KG per hand zoiezo :) (SPotter moet wel altijd de eerste omhoog duwen want die dummies wegen meer dan mijn totale lichaamsgewicht :D bruut :D
 
vandaag weer vlak dumbbell press gedaan met 56! kg lukte me 4 keer met een beetje hulp, eigenlijk veel te zwaar dus,maar wel lekker om ff aan dat soort gewichten te wennen, was trouwens wel zwaar k*t om em in de start positie te krijgen
 
vandaag weer vlak dumbbell press gedaan met 56! kg lukte me 4 keer met een beetje hulp, eigenlijk veel te zwaar dus,maar wel lekker om ff aan dat soort gewichten te wennen, was trouwens wel zwaar k*t om em in de start positie te krijgen

Ja psies.. en soms zie ik zo'n dude 70kg pakken, HUP eronder HUP 12 reps.. en dan eindigt ie met gestrekte armen, laat die dumbbells op zijn kniën vallen en staat zo op, legt ze zo neer alsof het koekjes zijn..

Respect :P
 
Die het zo makkelijk doen, zijn echt op 1 hand te tellen.
En dat is dan niet een dude, maar een beer van een gast.
12 reps met 70 kg zijn er maar weinig die dat doen, en met name zelf simpel oppakken, uitdrukken, dan wordt het nog een stuk minder.

Die zelfgemaakte dumbbells kun je helaas niet zelf oppakken. Zitten punten aan, omdat het gewoon een stang is, met schijven erop en een moer die sluit. Je kan ze niet op je been zetten. Erg jammer, maar de standaard dumbbells gaan bij ons helaas maar tot 50.

@Reed:
inderdaad, lekker wennen aan die gewichten. Dan druk je vanzelf dadelijk een stuk makkelijker!
 
Die het zo makkelijk doen, zijn echt op 1 hand te tellen.
En dat is dan niet een dude, maar een beer van een gast.
12 reps met 70 kg zijn er maar weinig die dat doen, en met name zelf simpel oppakken, uitdrukken, dan wordt het nog een stuk minder.

Ja dat is ook wel zo :)
Zijn overigens wel 70KG dumbbells van standaard merk, dus geen zelfgemaakte :D
 
Ja psies.. en soms zie ik zo'n dude 70kg pakken, HUP eronder HUP 12 reps.. en dan eindigt ie met gestrekte armen, laat die dumbbells op zijn kniën vallen en staat zo op, legt ze zo neer alsof het koekjes zijn..

Respect :P

idd dik respect! zit ik toch in een flut-gym bij ons gaan ze maar tot 36, me vorige gym tot 48 volgens mij maar zo zwaar kwam ik nooit;)
 
bij ons gaan ze tot 32kg. ik doe 34 flat, en 32 incline. Als je hiero 34 per arm wilt drukken, doe je 30+4. Moet een spotter je ff helpen met die 4kg dumbbell erop te tillen:)
 
Back
Naar boven