AndroidHealthClinic

**** zware maagkrampen :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
fuck zware maagkrampen :(

kep nu echt een best groot probleem.. was eindelijk beetje op weg aan t gaan met me trainen en eten.. maar soms had ik dat ik heel erge maagkrampen had... zo te hoogte van me navel aan de linkse kant.... maar sinds gisteren is t heel erg geworden en heb erge diarree vandaag :( (4-5 x naar de wc gemoeten vandaag)

nu heb ik gisteren ong 30-40 km gefietst in de regen en heel intesief gezwommen.. maar ik weet niet of t daardoor komt.. of door de kalkoenfilet van de aldi.. (want die rook een beetje vreemd>stonk)

mijn moeder dacht eerst dak te weinig vet at.. maar dat valt op zich wel mee... maar ik weet iemand of dit ernstig is?

kep vandaag bijna nix gegeten :( ik voel me nu gewoon slap en moe..
 
drink extra water nu is het enige waar ik aan kan denken.
sorry en beterschap
 
heb je je eiwit toename verhoogd? als je veel eiwitten eet zal je ook meer vocht moeten gaan gebruiken. anders krijg je kramp. De diaree lijkt mij erop dat je iets verkeerd heb gegeten.

beterschap
 
ja kben nu een dag verder... k voel me wel beter. maar ik heb nog steeds last van kramp in me maag + diarree.

ik kan ook niet veel eten .. kep dan sneller t gevoel dak vol zit...terwijl ik normaal kan eten als een gek.. maar nu na 2 broodjes en wat water, zat ik al vol :/

dus veel water drinken zou de oplossing zijn?

diver2000: ja kep me eiwit toename heel erg verhoogd.. maar das al 1,5 maand geleden...

ik heb een vermoeden dat t door de kalkoenfilet komt.. (die stonk HEEL erg.. naar urine leek t wel :/ (ja smerig iig)
 
Het klinkt inderdaad of je een voedselvergiftiging hebt.
Véél water proberen te drinken, het is meestal na 3 dgn over !

beterschap !
 
Als iets raar ruikt/ je vertrouwd het niet, gewoon wegpleuren....beter dan ff 2of 3euro verspillen dan 4dgn ziek zijn !
 
ja ik weet bijna 100% zeker dat t de kalkoenfilet is... ik ben nu al bijna 4 dagen behoorlijk ziek: maagkrampen, 4-5 x per dag naar de wc (diarree) en t ruikt dan een beetje naar die kalkoenfilet (smerig dus)

ja t klinkt niet zo lekker dit verhaal, maar ik vertel dit omdat ik me best zorgen maak.. ik heb de heletijd een gespannen buik.. als ik t zachtjes indruk voelt t vreemd.. voel me slap in me benen.. ben best moe. kan wel normaal eten. maar niet zoveel. Het lijkt alsof er heel veel lucht in mijn maag/darmen zit...

ik heb dan een afspraak gemaakt bij de doktor.. maar daar kan ik pas woensdag naar toe..

ik denk dat ik een paar dagen maar nix kan doen.. :(
maar t enigste wat ik kan doen nu is gewoon veel water drinken?

en kan ik gewoon doorgaan met mijn creatine en kwark/eitjes/kip/tonijn eten... of moet ik nu gewoon minder eten ... en WAT kan ik t beste eten..

b.v.d.
 
ik zou gewoon proberen te eten, maar niet te veel. heeel veeel water drinken om die gifzooi door te spoelen. crea zou ik even mee wachten, omdat je door diarree erg veel vocht kwijtraakt.
 
Originally posted by Frenkpie
ja ik weet bijna 100% zeker dat t de kalkoenfilet is... ik ben nu al bijna 4 dagen behoorlijk ziek: maagkrampen, 4-5 x per dag naar de wc (diarree) en t ruikt dan een beetje naar die kalkoenfilet (smerig dus)

ja t klinkt niet zo lekker dit verhaal, maar ik vertel dit omdat ik me best zorgen maak.. ik heb de heletijd een gespannen buik.. als ik t zachtjes indruk voelt t vreemd.. voel me slap in me benen.. ben best moe. kan wel normaal eten. maar niet zoveel. Het lijkt alsof er heel veel lucht in mijn maag/darmen zit...

ik heb dan een afspraak gemaakt bij de doktor.. maar daar kan ik pas woensdag naar toe..

ik denk dat ik een paar dagen maar nix kan doen.. :(
maar t enigste wat ik kan doen nu is gewoon veel water drinken?

en kan ik gewoon doorgaan met mijn creatine en kwark/eitjes/kip/tonijn eten... of moet ik nu gewoon minder eten ... en WAT kan ik t beste eten..

b.v.d.

waar heb jij je kalkoenfilet van?

bij de aldi?

heb ik soms ook een raar gevoel bij als ik die eet
 
ja van de aldi. die haal ik dus NOOIT meer.. moet je maar es een keer aan ruiken :/ stinkt bestwel.
 
Zijn de maagkrampen al over?
 
ja kben nu een dag verder... k voel me wel beter. maar ik heb nog steeds last van kramp in me maag + diarree.

ik kan ook niet veel eten .. kep dan sneller t gevoel dak vol zit...terwijl ik normaal kan eten als een gek.. maar nu na 2 broodjes en wat water, zat ik al vol :/

dus veel water drinken zou de oplossing zijn?

diver2000: ja kep me eiwit toename heel erg verhoogd.. maar das al 1,5 maand geleden...

ik heb een vermoeden dat t door de kalkoenfilet komt.. (die stonk HEEL erg.. naar urine leek t wel :/ (ja smerig iig)

en toch gewoon op eten ? damn! DIE HARD!!!

Heb altijd de kalkoen filet van de aldi voor op brood! eet dit al zeker een paar jaar nooit ergens last van en eet sowieso 1 pakkie per dag.
 
*gniffel gniffel*
 
Zijn de maagkrampen al over?

:roflol::roflol::roflol:

Was ik ff dit topic aant lezen,heb juist toevallig ook krampen gehad,kei geinterreseerd aant lezen tot de vraag van jordybuild. Kijk ik naar de datum en hahaha

Ik hoop het allesinds dat ie er van af is, hehe
 
Ben ik ook een keer goed ziek van geweest van die kalkoenfilet van de Aldi.
Precies zelfde wat jij beschrijft alleen was het bij mij na 2 dagen over, wel een dag hoge koorts gehad, enorm shaken, kotsen en een bruine straal pissen uit mijn reet.
 
Logisch dat kalkoen filet van 2003 stinkt! :D EPIC fail! BUMP
 
Ben ik ook een keer goed ziek van geweest van die kalkoenfilet van de Aldi.
Precies zelfde wat jij beschrijft alleen was het bij mij na 2 dagen over, wel een dag hoge koorts gehad, enorm shaken, kotsen en een bruine straal pissen uit mijn reet.

en een bruine straal pissen uit mijn reet.

HAHAHA ik weet precies wat je bedoeld
 
Hahaa ja en de stank die is dan niet te harden.
 
Back
Naar boven