MuscleMeat

Zware powerlifters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik twijfel er niet aan dat powerlifters heeel sterk zijn, maar waarom moeten ze nou zo vet zijn? Persoonlijk vind ik 80% van hen niet om aan te zien, maar ja, smaken verschillen natuurlijk...
 
daar zeg je iets inderdaad zag laatst op zo'n verkoopfilmpje ook een powerlifter maar inderdaad heel vet hij tilde wel zwaar maar ik zou er ook niet tegen kunnen
 
Nee, maar als je je uiterlijk niet belangrijk vind is het natuurlijk niet zo erg...
 
Ja, maar je zit dan letterlijk met jezelf in de knoop toch
 
Originally posted by Olimantado
Nee, maar als je je uiterlijk niet belangrijk vind is het natuurlijk niet zo erg...

Dat ligt eraan. Bij een powerlifter wordt je gewicht ook meegenomen in de bereking van het puntentotaal. Dus zouden ze er toch wel rekening mee moeten houden denk ik zo.
 
Kijk, ik vind sterk zijn wel leuk, maar zou nou ook niet willen dat ik steeds zelf aan mijn leuter moest sjorren omdat ik te vet ben om een wijffie te versieren! Daarom dat ik het maar bij BB houdt!
 
daar ga ik in mee we hebben het niet over puntentellingen maar over het dagelijks leven
 
Inderdaad Bodyman. Ik merk dat we elkaar begrijpen...
 
tja, wat kan ik zeggen? duidelijk een bekrompen zicht op de sport :D

in onze gym is er welgeteld 1 powerlifter die je 'vet' kan noemen, en die weegt nu 210kg en bankt zo'n 270kg.

verder is het merendeel zelfs redelijk gespierd en laag in vetpercentage hoor. de enigen die 'vet zijn, behoren tot de -125kg en de SWH, en dat is de grote minderheid. en dan nog hebben sommige van die mensen gewoon verschilleklijk veel massa en verrassend genoeg niet zo veel vet.

nou ja, dat is zoals iemand anders zou kunnen zeggen : alle bbers zijn ziekelijke jeanetten die aan de spuit zitten.
 
Idd nooit veralgemenen.
 
Nee, maar ik zei in de eerste comment 80% van de powerlifters. Dat je nooit mag veralgemenen daar ben ik het inderdaad mee eens, hoor!
 
Je zei 80% is niet om aan te zien, ik veronderstel dat de overige 20% dan volgens jou wel om aan te zien is maar nog steeds de stempel 'vet' krijgt.
Nu juist met deze cijfers ben ik het niet eens.
Trouwens wat is vet volgens jullie? 15% 20% 30% vet?
Ik vind alles beneden de 15-20% vrij normaal...
 
Beneden de 15% is nog normaal daarboven ziet het er al gauw blubberig uit, maar dat is mijn mening. En ik zie vaak prog. met powerlifters en dan vindt ik ze toch wel vet hoor, en ik zie juist maar een enkeling die weinig vet heeft. Uiteraard zullen ze ook allemaal spiermassa hebben
 
Vanaf 15% begint het voor een sportman toch wel degelijk vet te worden in mijn ogen! Ok sumoworstelaars zijn veel vetter, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel...
 
we zullen snel maar wat doen om dit negatief beeld te ontkrachten...

Scot Mendelson : Sterkste Raw bencher (record van Bill Kazmeier indertijd verbroken), net geen SHW.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ed coan zelf! kleine man, deed mee in de -90, -100 en -110kg

TuQJZ4hzV9pkloRC3Nj-qgnWcvcuD67Q.gif


Lamar gant, 's werelds sterkste deadlifter per kg lichaamsgewicht (hij heeft ooit 315kg gedeadlift in de -60kg klasse. zowat 5,25 keer zijn lichaamsgewicht!)

TuQJZ4hzV9pkloRC3Nj-qgnWcvcuD67Q.jpeg


Tim Bruner, eikel van ne vent, slechtste powerlifter qua vorm, maar wel sterk, en niet zo vet lijkt het...

[Abeelding niet meer beschikbaar]


er zijn nog meer pics, maar goed :) zwaar is niet gelijk aan vet :)
 
mmm ok, maar geef toe dat die eerste er niet uitziet....
 
Originally posted by Spike
tja, wat kan ik zeggen? duidelijk een bekrompen zicht op de sport :D

in onze gym is er welgeteld 1 powerlifter die je 'vet' kan noemen, en die weegt nu 210kg


:eek:
 
Originally posted by Olimantado
mmm ok, maar geef toe dat die eerste er niet uitziet....

die eerste? die heeft duidelijke abs hoor. die is duidelijk niet vet.
 
ok, maar lijkt me toch meer dan 20%. Zo wil ik er in ieder geval niet uitzien, maar Ok daar gaat het niet over...
 
Die eerste schat ik niet veel hoger dan 16% hoor
 
Back
Naar boven