Fitness Seller

Nieuws Zware rellen na arrestatie tiener in Molenbeek, negen agenten gewond

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 110
  • Weergaven 6K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Politie bekogeld met gasflessen in Molenbeek, negen agenten gewond

media_xl_1663472.jpg


Bij rellen met jongeren in de Brusselse gemeente Sint-Jans-Molenbeek zijn gisterenavond negen agenten gewond geraakt. Het gaat om agenten van de zone Brussel West en van de zone Brussel Hoofdstad/Elsene. De politie is slaags geraakt met de Molenbeekse jongeren na de arrestatie van een veertienjarige.

Stenen
De jongen had de politie al enkele dagen uitgedaagd en beledigd. Toen de agenten hem omstreeks donderdagavond om 19 uur thuis kwamen arresteren in de Vanderstichelenstraat, liep het weer mis. Verschillende familieleden protesteerden luidkeels en dat leidde ertoe dat een groepje van een twintigtal mensen zich rond de politie verzamelde. Toen die met stenen begonnen te gooien, trokken de agenten zich met de jonge arrestant terug in het commissariaat in de Brievendragerstraat.

Stenen, bis
Korte tijd later kwam de familie van de jongen daar opnieuw verhaal halen, ditmaal vergezeld van een zestigtal mensen. Dat leidde tot trekken en duwen en een aantal jongeren begonnen het commissariaat te bekogelen met stenen. In het geharrewar moest de familie van de jonge arrestant vluchten en raakten twee agenten van de zone Brussel West gewond. Eén kreeg een kasseisteen tegen het been en de andere kreeg een zware vuistslag in het gezicht.

Naar Leopold II-laan
De politie van Brussel West kreeg versterking van andere zones en van twee waterkanonnen en een helikopter van de federale politie. Dat bracht de rust enigszins weer in de straten rond het commissariaat, maar even later liep de spanning op in de Ribeaucourtstraat en de Leopold II-laan.

Bekogeld met gasflessen
Daar begonnen jongeren in groepjes van tien tot vijftien de politie uit te dagen en rel te schoppen. Een patrouille van de zone Brussel Hoofdstad/Elsene die ter versterking was opgeroepen, werd bekogeld met kasseistenen en zelfs grote gasflessen. Dat gebeurde vanop straat maar ook vanuit appartementsgebouwen. Een dergelijke grote gasfles, die van een tweede verdieping was gegooid, raakte één agent tijdens een charge in de rug. De man leek eerst zwaargewond maar nadien bleken zijn verwondingen nog mee te vallen. Drie andere collega's raakten ook gewond.

Vijf jongeren opgepakt
Uiteindelijk duurde het tot ongeveer 02.00 uur voor de rust weerkeerde en alle relschoppers van straat waren verdwenen. Vijf jongeren die betrapt waren bij het gooien van projectielen, werden opgepakt. Twee meerderjarigen zullen voorgeleid worden bij de onderzoeksrechter. Het Brusselse parket vraagt hun aanhouding. De 14-jarige jongen wiens arrestatie de aanleiding vormde voor de onlusten, verschijnt voor de jeugdrechter. In totaal raakten negen agenten gewond en liepen tien politiewagens beschadigingen op, die gingen van blutsen in het koetswerk tot ingegooide ramen. (belga/mvl/dea/bdr)
Bron.

Maar volgens Scrat overdrijf ik dus. Ach ja, vooral je kop in het zand steken en verder dromen over die mooie multiculturele samenleving kerel.
 
****ing tuig, het leger erop en er komaf mee maken.
 
Wacht maar tot steenrijke oliestaten geheime wapencontainers sturen richting het Westen en de Jihad prompt in gang wordt gezet, dan zal op het gehele Europese continent binnen enkele dagen een burgeroorlog in gang worden gezet.
 
Waterkanonnen? Dat zal helpen ja. :roflol:
 
Wacht maar tot steenrijke oliestaten geheime wapencontainers sturen richting het Westen en de Jihad prompt in gang wordt gezet, dan zal op het gehele Europese continent binnen enkele dagen een burgeroorlog in gang worden gezet.


Tja...zoiets in die aard zie ik ook nog wel gebeuren. Kan ook moeilijk anders als je de allochtone bevolkingsgroei vergelijkt met de westerse bevolkingsgroei. De politie heeft het nu al blijkbaar ni meer onder controle, wat gaat er gebeuren binnen 10 jaar wanneer deze allochtonen in aantal zijn verdubbeld :rolleyes:

Run Forest....run!
 
Hoelang gaat het nog duren voor de politiek hier eens deftig ingrijpt? of de allochtone gemeenschap zelf? kan me moeilijk inbeelden dat ze dit allemaal zelf goedkeuren!!

Stond deze week artikel van in de p-magazine, over marrokanen die het overgrote deel van de gevangenisbevolking uitmaken in de belgische jails, en ja hoor, straathoekwerker aan het woord, en kwam er op neer, dat het die arme schaapjes hun fout niet is dat ze in de jail zitten.

Allemaal de schuld van het systeem :D
 
Volgende keer misschien Nederlands voorbeeld volgen en gewoon schieten...tyfus tuig!
 
Bron.

Maar volgens Scrat overdrijf ik dus. Ach ja, vooral je kop in het zand steken en verder dromen over die mooie multiculturele samenleving kerel.

Zwak en een beetje rancuneus. Als je de post naleest zal je merken dat dit soort opmerkingen en associaties net was wat ik bedoel. Ik ga er dan ook verder geen woorden aan vuil maken.

On topic : Ik ken verscheidene mensen die werken en leven in Molenbeek. Enkele kennissen zitten ook bij de politiezone West. De situatie die daar gegroeid is is echt schandalig. Jarelange struisvogelpolitiek en een parket dat vierkant draait hebben er voor gezorgd dat er geen greintje respect meer bestaat voor de openbare orde in bepaalde wijken.

Het wordt dringend tijd dat de orde daar hersteld wordt, desnoods met enkele maanden een nultollerantie beleid. Parallel moet er ook werk gemaakt worden van het parket want het is compleet nutteloos (en heel demotiverend tegenover de agenten) om een ordebeleid te voeren als er geen veroordelingen op kunnen volgen.

Eens de rust weergekeerd (en dat zal een werk van lange adem zijn) kunnen er dan maatregelen op langere termijn worden genomen. Investeren in die buurten en zorgen dat er weer een betere socio-economische mix van mensen komt wonen.

Ziezo, ik ga terug werkloos zitten wezen en parasiteren op de sociale zekerheid terwijl ik naar wereldmuziek ga luisteren en een Marokkaan ga knuffelen ;)
 
Wacht maar tot steenrijke oliestaten geheime wapencontainers sturen richting het Westen en de Jihad prompt in gang wordt gezet, dan zal op het gehele Europese continent binnen enkele dagen een burgeroorlog in gang worden gezet.

hahahahaha:o
 
Daar helpt maar een methode en dat is een ouderwetse avondklok. Iedereen die ook maar naar buiten durft te kijken afschieten. :D
 
Zwak en een beetje rancuneus. Als je de post naleest zal je merken dat dit soort opmerkingen en associaties net was wat ik bedoel. Ik ga er dan ook verder geen woorden aan vuil maken.

On topic : Ik ken verscheidene mensen die werken en leven in Molenbeek. Enkele kennissen zitten ook bij de politiezone West. De situatie die daar gegroeid is is echt schandalig. Jarelange struisvogelpolitiek en een parket dat vierkant draait hebben er voor gezorgd dat er geen greintje respect meer bestaat voor de openbare orde in bepaalde wijken.

Het wordt dringend tijd dat de orde daar hersteld wordt, desnoods met enkele maanden een nultollerantie beleid. Parallel moet er ook werk gemaakt worden van het parket want het is compleet nutteloos (en heel demotiverend tegenover de agenten) om een ordebeleid te voeren als er geen veroordelingen op kunnen volgen.

Eens de rust weergekeerd (en dat zal een werk van lange adem zijn) kunnen er dan maatregelen op langere termijn worden genomen. Investeren in die buurten en zorgen dat er weer een betere socio-economische mix van mensen komt wonen.

Ziezo, ik ga terug werkloos zitten wezen en parasiteren op de sociale zekerheid terwijl ik naar wereldmuziek ga luisteren en een Marokkaan ga knuffelen ;)

Is waarschijnlijk het enige in je post wat strookt met de werkelijkheid.
 
2 waarschuwingsschoten, de derde is een headshot....
6 miljard mensen op deze planeet....
 
Volgende keer misschien Nederlands voorbeeld volgen en gewoon schieten...tyfus tuig!

Zo is het wel. Dit zou eens in Amerika gebeurd moeten zijn...die knallen er gewoon flink op los met geweren, tasers en weet ik veel wat nog meer. Dit soort tuig moet je gewoon keihard aanpakken...schiet maar lekker een kogel in de benen, kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
 
Volgende keer misschien Nederlands voorbeeld volgen en gewoon schieten...tyfus tuig!


+2684358464987454

heb het al gezegd, in Nederland doet de politie iets in België niks :'(
 
Als je de commentaren leest op de site van bv. het laatste nieuws merk je dat de gemiddelde Belg (nee niet alleen de rechtsdenkenden) dit gedoe KOTSbeu aan het worden is. Als zelfs het politiekantoor al belegerd wordt door een bende kansloze wilden om een arrestant 'terug te eisen', waar gaat het dan naar toe? Binnenkort het koninklijk paleis bestormen zodat er 500 vuile makakken hun onderdak kunnen krijgen?

En zoals al zoveel keren is gezegd - zet er een paar bussen met para's op. Die jongens kijken er naar uit om zulk k*tgespuis het ziekenhuis in te slaan. De politie mag niets doen want dan moeten ze nog vrezen voor hun job...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De enige effectieve oplossing.
 
Als je de commentaren leest op de site van bv. het laatste nieuws merk je dat de gemiddelde Belg (nee niet alleen de rechtsdenkenden) dit gedoe KOTSbeu aan het worden is. Als zelfs het politiekantoor al belegerd wordt door een bende kansloze wilden om een arrestant 'terug te eisen', waar gaat het dan naar toe? Binnenkort het koninklijk paleis bestormen zodat er 500 vuile makakken hun onderdak kunnen krijgen?

En zoals al zoveel keren is gezegd - zet er een paar bussen met para's op. Die jongens kijken er naar uit om zulk k*tgespuis het ziekenhuis in te slaan. De politie mag niets doen want dan moeten ze nog vrezen voor hun job...

Inderdaad, die hebben toch al ervaring om zwarte medemensen boven het kampvuur te houden.
 
Back
Naar boven