MuscleMeat

Shocking News zware rellen tussen Koerden en Turken in Antwerpen

  • Topic starter Lork
  • Startdatum
  • Reacties 61
  • Weergaven 4K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Ik heb gehoord dat ik er in deventer ook periodes zijn van geweld en terreur.....

Altijd ongeveer 12 weken lang en dan weer een tijdje niet.... Vreemd vreemd vreemd he ibo! :p
 
nee man, maar je keurt het hele Turken vs Koerden gedoe wel goed lijkt me ;)

maar als ik mis ben, trek ik mijn post wel graag terug hoor

Absoluut niet, ik ga hier niet tegen die achterlijke malloten relschoppen, dan ga ik liever het leger in van Turkije om tegen de PKK te vechten.
 
Hier bejubelen de Turken de acties die in Turkije plaatsvinden maar eigenlijk verkeren
ze in hetzelfde schuitje hier in Europa. Zou nogal leuk zijn moesten de Nederlanders,
Belgen niet erkennen dat hier Turken zitten. En er een heksenjacht op houden.

Nee natuurlijk keuren we het niet goed, we zijn wat aan t dollen man..;)
Kijk er bestaat geen '1 soort' Turkse gemeenschap in Nederland. Vrijwel alle soorten van de Turkse bevolking hebben zich in Nederland gevestigd: links, rechts, extreem, gematigd, religieus, seculier, turks, koerdisch etc.
Turken en Turkse koerden zit bijna geen verschil in, die mensen leven daar naast elkaar in Turkije, en dat al jaaaren. Ik ben zelf van Turks afkomst en heb genoeg Koerdische (waarvan sommige zelfs in de turkse leger gediend hebben, maar dat hoor je natuurlijk niks over terug in de media) vrienden waar ik t prima mee kan vinden. Helaas maakt de media (en bepaalde politieke partijen) enorm misbruik van conflicten en zet deze groepen nog meer tegen elkaar op. Die shit gaat veel dieper dan je denkt
 
Absoluut niet, ik ga hier niet tegen die achterlijke malloten relschoppen, dan ga ik liever het leger in van Turkije om tegen de PKK te vechten.

mea culpa dan ;)

Nee natuurlijk keuren we het niet goed, we zijn wat aan t dollen man..;)
Kijk er bestaat geen '1 soort' Turkse gemeenschap in Nederland. Vrijwel alle soorten van de Turkse bevolking hebben zich in Nederland gevestigd: links, rechts, extreem, gematigd, religieus, seculier, turks, koerdisch etc.
Turken en Turkse koerden zit bijna geen verschil in, die mensen leven daar naast elkaar in Turkije, en dat al jaaaren. Ik ben zelf van Turks afkomst en heb genoeg Koerdische (waarvan sommige zelfs in de turkse leger gediend hebben, maar dat hoor je natuurlijk niks over terug in de media) vrienden waar ik t prima mee kan vinden. Helaas maakt de media (en bepaalde politieke partijen) enorm misbruik van conflicten en zet deze groepen nog meer tegen elkaar op. Die shit gaat veel dieper dan je denkt

Tja, hier weten we alleen maar van horen zeggen natuurlijk ;)
 
mea culpa dan ;)



Tja, hier weten we alleen maar van horen zeggen natuurlijk ;)

das ook logisch, maar ik vind het jammer dat turken/koerden nu als vijanden van elkaar worden afgeschilderd, dat is totaal crap
 
das ook logisch, maar ik vind het jammer dat turken/koerden nu als vijanden van elkaar worden afgeschilderd, dat is totaal crap

Kapsalon en Dürum, die volken bestaan niet, allemaal snackbar land!
 
Doel je nou op Griekenland, Italie, Portugal etc en hun schulden? Z
Nee? Economisch zou Turkije, ondanks hun handelstekort, juist best een aanwinst kunnen zijn. Er zijn evenwel genoeg redenen om Turkije buiten Europa te houden en als goede buur te zien.
 
Nee? Economisch zou Turkije, ondanks hun handelstekort, juist best een aanwinst kunnen zijn. Er zijn evenwel genoeg redenen om Turkije buiten Europa te houden en als goede buur te zien.

Trukije ondervindt op dit moment helemaal geen crisis zoals Europa, economie van /turkije groeit enorm en ze handelen nu meer met aziatische landen.
Ze hebben helemaal geen handelstekort..
Het zal alleen maar aanwinst zijn om Turkije in EU op te nemen, maar dat gaat nimmer nooit gebeuren en urkije ligt er ook niet wakker van hoor op dit moment..
 
Trukije ondervindt op dit moment helemaal geen crisis zoals Europa, economie van /turkije groeit enorm en ze handelen nu meer met aziatische landen.
Ze hebben helemaal geen handelstekort..
Het zal alleen maar aanwinst zijn om Turkije in EU op te nemen, maar dat gaat nimmer nooit gebeuren en urkije ligt er ook niet wakker van hoor op dit moment..
Weer zo iemand die er maar wat op los lult.

"Door de politieke onrust in het Midden-Oosten is de handel ook stilgevallen en richt Turkije zich nu meer op de Europese Unie."

"In juni nam de Turkse handel met de EU sterker toe dan die met de rest van de wereld."

"De keerzijde van de handelstoename is dat het Turkse handelstekort erg snel stijgt. Dit komt doordat Turkije meer importeert dan exporteert. Op jaarbasis nam het handelstekort met 79 procent toe naar 7,14 miljard euro."

http://turksenederlander.nl/export-turkije-eu-groeit-handelstekort-turkije-stijgt.html

Alleen maar aanwinst, dit topic bewijst al dat dat niet klopt. Met de economie importeer je ook de problemen. En uiteraard komt Turkije heel graag bij Europa, waarom denk je dat ze al jaren onderhandelen over de toetreding?
 
Trukije ondervindt op dit moment helemaal geen crisis zoals Europa, economie van /turkije groeit enorm en ze handelen nu meer met aziatische landen.
Ze hebben helemaal geen handelstekort..
Het zal alleen maar aanwinst zijn om Turkije in EU op te nemen, maar dat gaat nimmer nooit gebeuren en urkije ligt er ook niet wakker van hoor op dit moment..

:roflol:
 
Ik zeg maar zo, beter maken ze elkaar af dan ons dus ga gerust door.
 
Ik zeg maar zo, beter maken ze elkaar af dan ons dus ga gerust door.

Echt weer een comment typerend voor een 15jarige die niks toe te voegen heeft, weet je zeker dat je leeftijd klopt?
 
Ik zeg maar zo, beter maken ze elkaar af dan ons dus ga gerust door.

De lichtgewonde slachtoffers hadden het ziekenhuis alweer verlaten voordat de politie er arriveerde voor een identificatie

Voor zover het jusit is lijkt het er toch op dat ze elkaar niet echt vermoorden, eerder aaien, niet?

Wat ze wel doen zijn wagens, huizen en winkelpanden vernielen... wie betaalt dit?

inderdaad...
 
Turken. Koerden. Antwerpen. Rellen.
Ik zie niet in van waar de "shocking news" tag komt :)
 
Echt weer een comment typerend voor een 15jarige die niks toe te voegen heeft, weet je zeker dat je leeftijd klopt?

Huppa de eerste Turk is al op z'n teentjes getrapt, wie volgt?
 
Back
Naar boven