AndroidHealthClinic

Zware TRT met 6 anabolen, advies!

Bezoekers in dit topic

Andrew40

Novice
Waardering
6
Lengte
1m82
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
Volgens de fabrikanten van Sustanon moet iedereen boven de 40 aan de TRT samen met de gecastreerde pups. Ik ben het hiermee eens. Vanaf mijn 16de aan de gewichten maar na mijn 30ste alleen maar slapper en dikker aan het worden.

Een half jaar geleden ging het écht niet meer. Uitgeput, bursitis in mijn knieën en heup. Schouder operatie die overcompenseerd in mijn biceps pees en nek. Ik heb een afwijking in mijn rug die niet geopereerd kan worden. De klachten waren echt zwaar, de hele dag pijn.

Ik ben nu dus sinds 6 maanden aan. Ik hoef hier geen commentaar op, zodra ik stop is de pijn weer terug. Stoppen kan dus niet, en waarom? Ik zelf was toch niets meer waard.

Mijn behandeling:
-Begonnen met TestoCaps en Sustanon in Januari 2023. Dit verbeterde alles meteen maar verhielp alléén echt de Hypogonadism/Uitputting en heup Bursitis. Had letterlijk na 3 dagen geen last meer van mijn heup.
-In Maart 2023 Dianabol toegevoegd. Dit verbeterde mijn rug en knieën maar verhielp niet echt iets, mijn biceps pees werd nu erger.
-Later in Maart Anavar toegevoegd. Dit verhielp onmiddelijk mijn zware nek klachten.
-In April Dianabol vervangen door Winstrol. Smaller middel maar droogt mijn knieën uit en maakt de Bursitis dus erger.
-In Mei gegonnen met Deca Durabolin injecties. Wonder voor mijn rug en knieën. Schouder klachten weg en de biceps pees onmiddelijk helemaal over.
-Later in Mei weer aan de Dianabol samen met Deca Durabolin, de combinatie verbeterd met name mijn knieën en rug.
-Begin Juni Anadrol. Deze combinatie met Dianabol is de oplossing voor mijn rug en knieën.

Huidige kuur:
-Om de 2 dagen 250mg Sustanon
-Om de 4 dagen 100mg Deca Durabolin
-Om de 8 dagen 5000IU HCG
-Dagelijks 150mg Anadrol
-Dagelijks 20mg Dianabol
-'s Nachts 20mg Anavar en 20mg Winstroll
-Dagelijks 20mg Tamoxifen
-Daglijks 40mg Esomeprozal

Problemen:
-Met Sustanon250 2x per week had ik uitputtingsverschijnselen. Om de 2 dagen gaat het goed.
-Zonder Tamoxifen kreeg ik een bult en pijn in linker tepel (Male Gyno), nu met 20mg per dag gaat dat weg.
-Maagzuur, verholpen door Esomeprozal

Wat allemaal niet:
-Ik heb geen acne of beharing gekregen.
-Geen roid rage.
-Normale bloeddruk en hartslag.
-Heb geen last van lever (wat zou ik moeten voelen?).
-Mijn voetschimmel etc is juist helemaal verdwenen door de kuur.
-Eerste dag cardio met Dianabol zaten mijn kuiten helemaal vol met water maar dat lost zichzelf onmiddelijk op, 2de training al geen last meer. Na de stop weer maar 1 dag last.

Op zich vind ik het allemaal een beetje tegen vallen. Ik ben wel 5kg vet kwijt en 10kg spiermassa aangekomen. Ik ben nu weer net zo sterk als ik was toen ik 18 was (ben nu 40). Ik ga een dag 10km hiken, een dag bodybuilding en een dag rust. Misschien verlies ik kracht op de duur van het hiken, dat deed ik toen niet. Misschien heb ik kracht verloren door het oestrogeen niet te behandelen, doe ik pas sinds kort dus ga ik nog meer merken.

Mijn problemen waren écht zwaar, ik ben nu weer helemaal in orde. Het plan is deze kuur de rest van mijn leven te blijven doen. Als ik dan Michael Jordan en Stallone met 65-75 jaar oud op de tv aan de anabolen zie denk ik dit moet kunnen, die nemen meer dan ik.

Waar moet ik op letten? Hoeveel Tamoxifen raden jullie aan? Advies.

op je leverwaarden moet je letten ;)

PS: Nadat huisarts, orthopeed en fysio een leven lang niets verholpen hebben weigeren ze mee te werken aan de TRT/Anabolen. Ik vind dit echt fascisme hier.

Je gaat de rest van je leven dagelijks orals nemen?

K zou toch ies opzoeken wat trt juist is. Er is hier een nieuwe boardsponsor die je heel goed gaat kunnen helpen AndroidHealthClinic

K zou toch ies opzoeken wat trt juist is. Er is hier een nieuwe boardsponsor die je heel goed gaat kunnen helpen AndroidHealthClinic
Ja ik weet wat TRT is. Dat is wanneer een huisarts/monster je afscheept met 250mg Sustanon ééns in de 2 weken. Oftewel de doodstraf.

Van de Sustanon alléén lossen de blessures/operatie/rug zich niet op. Al die anabolen hebben unieke eigenschappen die dingen fixen in je lijf.

Ja ik weet wat TRT is. Dat is wanneer een huisarts/monster je afscheept met 250mg Sustanon ééns in de 2 weken. Oftewel de doodstraf.

Van de Sustanon alléén lossen de blessures/operatie/rug zich niet op. Al die anabolen hebben unieke eigenschappen die dingen fixen in je lijf.
Yep.
Nu nog iets zoeken zodat je goed gaat begrijpen wat het allemaal doet en hoe het één het ander ondersteunt of tegen werkt. :thumb:

Anavar:
-The original brand name of oxandrolone was Anavar, which was marketed in the United States and the Netherlands.
-increased cellular type I collagen were observed with oxandrolone
-increased bone mineral content
-Oxandrolone was shown to be effective in recovering bone that would ordinarily be lost following the burn injury
-stimulate bone collagen synthesis
- It was initially developed to help patients with muscle-wasting conditions such as HIV/AIDS and osteoporosis improve their muscle mass and bone density.
-Anavar works by increasing the production of red blood cells, which in turn increases the oxygen-carrying capacity of the blood. This leads to an increase in endurance and the ability to perform longer and harder during workouts.
-Anavar also promotes the retention of nitrogen in the muscles, which helps to increase protein synthesis and promote muscle growth.
-it reduces bone and joint pain by improving bone mineralization and collagen formation.
-Anavar stimulates growth hormone (GH), and GH, in turn, enhances IGF-1 (Insulin Growth Factor 1) synthesis. Every cell in the body is affected by IGF-1, but skeletal muscle, cartilage, and bone development are particularly affected.
-Anavar has been shown to be effective in reducing inflammation and improving joint function. In one study, 50mg of Anavar was given to patients with rheumatoid arthritis for eight weeks. At the end of the study, the patients showed significant improvements in joint pain and stiffness.

Deca Durabolin:
Approval: Currently aproved and marketed in most countried worldwide.
Usage: Effective in treating anemia, osteoporosis, and breast cancer. Burn victims. Helps relieve joint pain, particularly post rotator cuff tears.
Properties:
-Water retention in cells, especially the cells around joints. This can increase recovery and load capacity.
-Collagen synthesis may boost post-workout recovery and reduce joint pain.
-Increased red blood cell production
-Increased bone density
-Boost muscle growth and recovery by increasing oxygen and nitrogen levels
-Managing soft tissue recovery
-Deca-Dura can help alleviate some of this chronic shoulder pain by reducing inflammation, swelling, and allowing for decreased pain levels. Recent studies have identified a potential role for nandrolone in joint pain, particularly post rotator cuff tears.

Zo lijken Anavar en Deca Durabolin op papier heel erg op elkaar maar Anavar deed niets voor mijn knieën of Biceps pees terwijl Deca deze verhelpen. Anavar lijkt net als Winstrol mijn knieën uit te drogen. De water retentie van Dianabol doet echt wonderen voor je knieën, hoe dat nu precies zit snap ik ook niet maar het werkt onmiddelijk.

Eigenlijk is jouw redenering: zo lang ik niks voel is alles goed. Heb ik egrens pijn/last pak ik er een pilletje of spuit voor ipv de oorzaak te zoeken/aan te pakken.
En al de artsen zijn ruk en kennen er niks van.

Deca, dianabol, bloeddruk goed, geen vocht retentie.

Jij bent uniek, maar alsnog verwacht ik dat je niet “healthy” de 65/70 jaar gaat halen als je dit voortzet. Gegarandeerd dat je bloedwaardes echt flink gaan afwijken na x maanden en dan wil je dit 20/30 jaar voortzetten?

Ik snap dat je door jou ziekte wellicht beperkt bent en dmv bovenstaand gebruik je enigszins weer levenskwaliteit terug krijgt, maar je plakt een pleister op een pleister en vroeg of laat bloed je zo erg dat pleisters je niet meer gaan helpen. Maak de keuze voor jezelf of het het waard is.

Je wilt de rest van je leven op 2.5 gram AAS blijven zitten en dat noem je TRT? Ik ben echt niet van het hele "je gaat dood als jd een x flink kuurt" maar 2.5 gram per week voor een paar jaar gaat je levensverwachting wel met een aantal jaar omlaag brengen gok ik zo.

Wat fijn dat jullie het goede voorbeeld geven maar voorlopig ben ik genezen. Mijn lever ervoor in ruilen is volkomen acceptabel.

Doe het niet voor de lol.

Wat fijn dat jullie het goede voorbeeld geven maar voorlopig ben ik genezen. Mijn lever ervoor in ruilen is volkomen acceptabel.

Doe het niet voor de lol.
wat neem je qua beschermings-supplementen ?

wat neem je qua beschermings-supplementen ?
Multivitame en Calcium/Magnesium.

Uitzoeken wat in die leversupplementen zit is een goed idee!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven