Fitness Seller

zwart werken

Bezoekers in dit topic

Ik zou het niet doen, kleven teveel nadelen aan.
 
Bazen die hun personeel zwart laat werken???? Meestal als je zwart werkt ben je eigen baas en 20 euro is niet raar hoor, als jij persoonlijk met minder genoegen neemt betekend niet dat dat de norm is toch?

nee,ik werk voor een baas
 
Een bouwklus moet je aannemen, of word je ingehuurd ?
 
Met 20 zwart verdiend hij nog geld zat aan je als hij je aan een klant op uurbasis verhuurd
 
nee, ik werk in dienst voor een aannemer...

Als het een aanvulling is op je normale (uren) loon, kun je het wel doen.
Pas wel op met verzekering (ongeval).

wat ik bedoel is, dat je je overuren zwart laat betalen.
 
Als het een aanvulling is op je normale (uren) loon, kun je het wel doen.
Pas wel op met verzekering (ongeval).

wat ik bedoel is, dat je je overuren zwart laat betalen.

ja ok maar hoeveel loon moet ik krijgen in t zwart,per uur ?
 
Falcor volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.

Zelf vraag ik 20 euro als ik ga beunen. Dat betalen ze ook gewoon mits je gewoon goed werk levert en doorwerkt.
Ik heb collega's die 22,5 á 25 euro per uur vragen.
Voor minder doe ik het niet dan is het effect van beunen naast je 40 uurige werkweek weg.

Als je een aannemer laat komen ben je veel meer kwijt... want die rekent minimaal 40 euro per uur voor zijn vaklieden en rekent winst over de materialen enzo.. dus 20euro is prima vraagprijs. (materialen regelt klant dan zelf , dus word geen winst over gerekend)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 18:19 ----------

ja ok maar hoeveel loon moet ik krijgen in t zwart,per uur ?

Ligt eraan wat je kunt, wat voor een werk verzet je per uur/dag? :D
Hoe oud ben je? Hoelang werk je al in de bouwsector?
 
€ 12.- is een mooi uurloon, als je je overuren zwart laat uitbetalen.

Als je jezelf aan particulieren aanbied kun je €20,- vragen
 
Falcor volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.

Zelf vraag ik 20 euro als ik ga beunen. Dat betalen ze ook gewoon mits je gewoon goed werk levert en doorwerkt.
Ik heb collega's die 22,5 á 25 euro per uur vragen.
Voor minder doe ik het niet dan is het effect van beunen naast je 40 uurige werkweek weg.

Als je een aannemer laat komen ben je veel meer kwijt... want die rekent minimaal 40 euro per uur voor zijn vaklieden en rekent winst over de materialen enzo.. dus 20euro is prima vraagprijs. (materialen regelt klant dan zelf , dus word geen winst over gerekend)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 18:19 ----------



Ligt eraan wat je kunt, wat voor een werk verzet je per uur/dag? :D
Hoe oud ben je? Hoelang werk je al in de bouwsector?

ik ben eerste graad metselaar en zo sta ik dus ook ingeschreven dus...

Ik werk al 10 jaar in de bouw .
En nogmaals , ik moet weten hoeveel ik ,voor overuren en voor zaterdags te gaan werken,moet vragen per uur aan mijn baas.Ik ben NIET zelfstandige ...
 
Beter €12,- als vrije uren, en hij verdient Bruto €14,50, dus zo gek is dat niet.
 
Beter €12,- als vrije uren, en hij verdient Bruto €14,50, dus zo gek is dat niet.

Maar dan verdien ik wel maar evenveel als dat het aangegeven is .
Dan heb ik er toch niet veel profijt aan behalve dat het niet belastbaar is?
Tis zowiezo nadelig voor mijn pensioen later en voor mijn weerverlet .
 
En nogmaals , ik moet weten hoeveel ik ,voor overuren en voor zaterdags te gaan werken,moet vragen per uur aan mijn baas.Ik ben NIET zelfstandige ...
Ik zou gewoon je brutoloon vragen. Dan liggen de voordelen zowel voor jou als je baas goed. Je winst is dan bruto - netto. Je verlies is je pensioen en onverzekerd werken.
 
zijn er hier geen mensen die in de bouw werken dan ??
 
ik ben eerste graad metselaar en zo sta ik dus ook ingeschreven dus...

Ik werk al 10 jaar in de bouw .
En nogmaals , ik moet weten hoeveel ik ,voor overuren en voor zaterdags te gaan werken,moet vragen per uur aan mijn baas.Ik ben NIET zelfstandige ...


Tja overuren en in weekenden zou ik sowieso al boven gemiddelde willen verdienen... Dus ook gewoon 20 euro zwart van je baas vragen... is voor HEM nog steeds goedkoper dan jou wit moeten betalen ;)

Trouwens ik ben 21 en krijg bijna 13 euro schoon per uur(wit!)... dus snap niet dat jij met 10 jaar ervaring 12 euro gaat vragen ? Ook nog eens in je eigen tijd...
 
Tja overuren en in weekenden zou ik sowieso al boven gemiddelde willen verdienen... Dus ook gewoon 20 euro zwart van je baas vragen... is voor HEM nog steeds goedkoper dan jou wit moeten betalen ;)

Trouwens ik ben 21 en krijg bijna 13 euro schoon per uur(wit!)... dus snap niet dat jij met 10 jaar ervaring 12 euro gaat vragen ? Ook nog eens in je eigen tijd...

tja,heb geen ervaring met zwart werken vandaar de vraag .
 
tja,heb geen ervaring met zwart werken vandaar de vraag .


Als je gaat zwart werken hoeft de baas niks af te dragen en jij bent neit verzekerd...en draagt op dat moment idd niks bij aan je pensioen etc.

Dus gewoon 20 euro vragen... dan is hij voordeliger af en jij ook ;)
 
zijn er hier geen mensen die in de bouw werken dan ??
Heb toen ik 22j 2j in de bouw gewerkt... Was toen bruto 10 euro per uur en dat kreeg ik in het zwart. Met 20 euro was ik heel blij geweest, maar ik betwijfel of je dat gaat krijgen.
 
Heb toen ik 22j 2j in de bouw gewerkt... Was toen bruto 10 euro per uur en dat kreeg ik in het zwart. Met 20 euro was ik heel blij geweest, maar ik betwijfel of je dat gaat krijgen.

ja, dat zei een kennis van mij ook al , het brutoloon in t zwart betalen .
 
Gwoon beetje onderhandelen kijken, wat je er per klus voor kan vragen

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Back
Naar boven