Fitness Seller

zwart werken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is brutus legrand je echte naam?
 
een vraagje : hoeveel vraag/verwacht jij per uur te verdienen in t zwart in de bouwsector ??

1 dag straten 5:00 opstaan tot 16:00 - 17:00 €120 (doe gewoon alles mee)
"Normale" werkdag tegelen (badkamer/vloer) €70 (ene keer lange dag, andere keer kort maar wel zwaar werk) (wel als "hulp")

Maar het beste is gewoon tuinman...... daar vul je je eigen nummers in ^^

Rijstwafels prijslijstje,

Groetjes xx
 
Laatst bewerkt:
nou voor minder dan 20 per uur ga ik nie aan het werk, als ik wel eens in de haven werk vraag ik 35 euro per uur of ik vraag tonnen geld. kom op man je gaat toch niet voor een polen prijs werken donder op.
 
nou voor minder dan 20 per uur ga ik nie aan het werk, als ik wel eens in de haven werk vraag ik 35 euro per uur of ik vraag tonnen geld. kom op man je gaat toch niet voor een polen prijs werken donder op.

35 per uur?? Moet je daarvoor gestudeerd hebben? Anders wil ik wel eens horen voor vakantiewerk daar :eek:
 
Vroegah (1994/95) verdiende ik 10 gulden per uur + FOOIEN als pizzakoerier in Amsterdam BLAKKA!

Heerlijk werk, lekker rondscheuren op een Vespa Ciao/Peugeot Fox en zodra ik tien gulden fooi had direct naar de shoppa :joint::joint::joint::joint::joint:
 
35 per uur?? Moet je daarvoor gestudeerd hebben? Anders wil ik wel eens horen voor vakantiewerk daar :eek:

nou kom je uit de buurt van amsterdam ? zo ja ga naar de haven en zoek overslag bedrijf handelsveem op. Dat is een cacao balen bedrijf en je moet dus balen sjouwen van 65kg per stuk. K*t werk maar je verdient wel in 4 uurtjes een dagloon
 
nou voor minder dan 20 per uur ga ik nie aan het werk, als ik wel eens in de haven werk vraag ik 35 euro per uur of ik vraag tonnen geld. Kom op man je gaat toch niet voor een polen prijs werken donder op.

+1
 
nou kom je uit de buurt van amsterdam ? zo ja ga naar de haven en zoek overslag bedrijf handelsveem op. Dat is een cacao balen bedrijf en je moet dus balen sjouwen van 65kg per stuk. K*t werk maar je verdient wel in 4 uurtjes een dagloon

Hoeveel balen per uur moet je ongeveer sjouwen?
 
ik ken iemand die vraagt 25 per uur en krijgt dit ook, wel een ouwe rot en geen gamma-kennisboy
 
Hoeveel balen per uur moet je ongeveer sjouwen?
Meestal rond de hondert ton, vaak doen we dat met tonnen geld. Geen pauze gewoon 4 uur rammen en naar huis. Easy money
 
30 a 40 euro, daarom gewoon van te voren een vaste prijs afspreken en gewoon aannemen.
 
ik vraag 15-20 euro per uur en ik ben loodgieter
 
Ik verdien 55 euro per uur, moet bouwterrein bewaken. Ieder half uur ff rondje lopen en verder veel koffie drinken en sigaretten roken. Wel werken van 17.00-04.00.
 
Ik verdien 55 euro per uur, moet bouwterrein bewaken. Ieder half uur ff rondje lopen en verder veel koffie drinken en sigaretten roken. Wel werken van 17.00-04.00.

Ja en ik verdien 50 euro per uur met afwassen
 
Bij mij thuis had ik nl zwartwerker voor 15 euro per uur en meer zou ik er ook niet voor betalen.
 
Ik verdien 55 euro per uur, moet bouwterrein bewaken. Ieder half uur ff rondje lopen en verder veel koffie drinken en sigaretten roken. Wel werken van 17.00-04.00.

bullshit.jpg
 
Back
Naar boven