Fitness Seller

Zwarte bessen diepvries

Bezoekers in dit topic

isostar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
195
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hi

Weet iemand waar je ingevroren zwarte/blauwe bessen in een beetje groot volume kunt kopen?

Haal nu bij de Appie telkens zo'n klein rot doosje voor 1,80 en daar zit dan maar 250 gram in.


Gelukkig en gezond 2013!
 
U ook een gelukkig en gezond 2013!

Ik zelf zou ze vers kopen en invriezen :lick:
Vers mmm:D

Maar hoe? > http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/blauwe_bessen.php

Ik ken helaas geen winkel die kilo's in doosjes heeft..

Succes;)

vers heeft hier geen nut, aangezien het wss toch zal voor in de blender shake of door de plattekaas te roeren is. verse zijn in de winter wss wel 10 maal duurder dan diepvries.

@ topic starter: hebben ze bij jullie geen ocool? daar hebben ze dat normaal wel allemaal ingevroren en kost echt veel minder. ze hebben er zeker bosvuchtenmix, aardbeien, frambozen, pruimen, en exoticmix. dus ik denk wel dat ze blauwe en zwarte bessen ook wel hebben. ;)
 
U ook een gelukkig en gezond 2013!

Ik zelf zou ze vers kopen en invriezen :lick:
Vers mmm:D

Dat is het principe van ingevroren fruit/groenten dumbo.
Vers geplukt->invriezen.
Pak verser dan wat jij in de winkel koopt.
 
Goede vraag. Ik koop ook steeds zo'n klein doosje :(
 
Ik zoek goedkope biologische blauwe bessen, of in ieder geval niet veel duurder dan in de super.
 
Hi

Weet iemand waar je ingevroren zwarte/blauwe bessen in een beetje groot volume kunt kopen?

Haal nu bij de Appie telkens zo'n klein rot doosje voor 1,80 en daar zit dan maar 250 gram in.


Gelukkig en gezond 2013!

Misschien is biologische bessensap een optie ?

/edit: [Link niet meer beschikbaar]
 
Het is ideaal door de yoghurt als ontbijt. Vol met antioxidanten en vezels.

Vers is indd geen optie, helemaal niet als je het daarna toch weer gaat invriezen. Bij Albert Hein kost een kilo verse bosbessen 13.30,- En ingevroren 7.16,-

http://www.ah.nl/appie/producten/product/ah587596/ah-blauwe-bessen?rq=bessen

Maar ik denk dat het veel goedkoper kan... Bij de Lidle moet ik nog kijken.
 
Op de markt moeten ze vers ook wel goedkoper te krijgen zijn. Ik ga zaterdag gelijk even kijken.

Ik eet echter vaak ook frambozen enzo uit de diepvries, want die blijven vers niet lang goed.
 
Bramen zijn ook zeer gunstig

Misschien ga ik ze zelf wel telen :p
 
Markt is de enige andere optie. Ik heb zelf vrijwel nooit tijd om naar de markt te gaan dus ik koop gewoon die AH doosjes.
 
zouden ze dat niet hebben bij macro, hanos of sligro.... dergelijke groothandels
 
Goed idee! Vooral de Sligro hebben ze een flink diepvriesassortiment.
 
Daar kan je toch niet zomaar kopen? Toch maar ff bij Lidle kijken...
 
bedoel je blauwe (bos)bessen?
Want die koop ik ook vaak diepvries, is echt niet duur hoor.
Verse bessen betaal je zo 3 a 4 euro n bakje voor in de zomer
 
bedoel je blauwe (bos)bessen?
Want die koop ik ook vaak diepvries, is echt niet duur hoor.
Verse bessen betaal je zo 3 a 4 euro n bakje voor in de zomer


Waar haal je ze dan? Ik haal 2, hooguit 3 porties uit die rotdoosjes van 1,80. Heb liever een kiloknaller :D
 
je wordt gewoon altijd genaaid met verse producten... Junk food kost geen ene **** en alles dat vers van het land komt is 10x zo duur..

Maat van mij woont op het boerenland en hij haalt zn groente en fruit gewoon direct bij de boer.. Kost geen ene reet. En als de komkommer een beetje rare vorm heeft is ie zowat gratis.
 
Back
Naar boven