AndroidHealthClinic

zwarte karma blokjes mannetjes.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
Even geen geouwehoer, grappen of onzin maar een serieuze vraag voor degene die z'n karma hebben uitgezet.

Ik wilde net toevallig 2 broeders karma geven maar beide hadden een zwart blokje ???

Wat is daarvan de bedoeling?? Heeft het nog nut om jullie iets te geven, lezen jullie de berichtjes die ik erbij zet nog ooit?? Anders kan ik het net zo goed aan iemand anders geven (of lekker zelf houden :D ).
 
Ik denk dat er gewoon mensen zijn die daar niet om geven of ervoor kiezen zich daardoor niet te laten beïnvloeden.


Ofwel zijn ze gewoon beschaamd voor al die rooie balkjes.
 
Die mensen geven er gerust wel om maar hebben wss bep issues en dat is dan hun manier om duidelijk te maken dat ze even chaggie zijn ofzo....

Niet geven lijkt me de beste oplossing..........moet je eens kijken hoe snel ze dat balkje weer hebben. :D
 
Tsja, het hele karma gedoe heeft eigenlijk weinig waarde meer..althans bij de een zijn het verdiende blokjes vanwegen informatieve behulpzame posts mbt bodybuilding..bij de ander is het weer garehanenhok-sletterij
 
JuggerNaut zei:
Tsja, het hele karma gedoe heeft eigenlijk weinig waarde meer..althans bij de een zijn het verdiende blokjes vanwegen informatieve behulpzame posts mbt bodybuilding..bij de ander is het weer garehanenhok-sletterij
Tsk, tsk... :rolleyes: Waar gaat het toch naar toe?:D
 
JuggerNaut zei:
Tsja, het hele karma gedoe heeft eigenlijk weinig waarde meer..althans bij de een zijn het verdiende blokjes vanwegen informatieve behulpzame posts mbt bodybuilding..bij de ander is het weer garehanenhok-sletterij
Precies. :thumbs:
Brengt trouwens niet op dat je hen karma geeft, die berichtjes zie je ook niet meer als je je karma uitzet.
 
Ik geef zwarte blokjes mensen gewoon karma als ze goeie info geven of een grapje maken.
 
Ja vraag ik me ook wel eens af, het gaat me niet echt om de lengte van dat balkje maar wel omwille van het bericht dat je met karma meegeeft,
komt het wel aan en wordt het alsnog bij de punten opgeteld ook al staat het uit?
 
Santoz zei:
Ja vraag ik me ook wel eens af, het gaat me niet echt om de lengte van dat balkje maar wel omwille van het bericht dat je met karma meegeeft,
komt het wel aan en wordt het alsnog bij de punten opgeteld ook al staat het uit?

Wat voor bericht bedoel je dan? Ik herinner me van jou alleen maar 'karma voor jouw, krijg ik ook terug?' als je mij weer eens om mijn supergrappige of ultra-informatieve posts karma geeft.
 
Krijgen degene die z'n karma uit hebben staan ook meteen geen treads meer te zien waar het woord karma in voor komt ??? lijkt er wel een beetje op.

Kop op jongens, verklaar jullie nader. Waarom staat het uit?? Willen jullie nog karma?? Lezen jullie mijn grappige en soms lieve berichtjes??

Zijn toch vragen die me bezig houden..
 
Ik heb het uitgezet omdat het nutteloos is IMO (!!!)

HEt nadeel is dat je idd ook de berichten niet meer ziet, maar af en toe zet ik men karma wel ff aan om de berichten te checken :)
 
Brutez zei:
Even geen geouwehoer, grappen of onzin maar een serieuze vraag voor degene die z'n karma hebben uitgezet.

Ik wilde net toevallig 2 broeders karma geven maar beide hadden een zwart blokje ???

Wat is daarvan de bedoeling?? Heeft het nog nut om jullie iets te geven, lezen jullie de berichtjes die ik erbij zet nog ooit?? Anders kan ik het net zo goed aan iemand anders geven (of lekker zelf houden :D ).
Als je karma uit staat kan je nog steeds karma ontvangen en uitdelen, er zijn maar 2 verschillen met het zwarte blokje. Het ene is dat je de karmalevel op het board verbergt, je ziet geen balkje meer, mensen kunnen alleen nog maar raden naar je karma. En het andere verschil, en grootste nadeel, is dat je de karmaberichten niet meer kan lezen. (de reden waarom mijn karma weer aan staat)
 
Volgens mij balen ze er zo hard van dat ze weinig karma hebben... zodat ze ongemerkt meer karma kunnen krijgen dan andere leden en als ze bovenaanstaan zetten ze um weer aan.

Watchout DBC! :D
 
Aan die knoertharde karmastaaf van DBC01 kan niemand tippen...wanneer krijgt hij trouwens een gouden staaf?
 
Brutez zei:
Even geen geouwehoer, grappen of onzin maar een serieuze vraag voor degene die z'n karma hebben uitgezet.

Ik wilde net toevallig 2 broeders karma geven maar beide hadden een zwart blokje ???

Wat is daarvan de bedoeling?? Heeft het nog nut om jullie iets te geven, lezen jullie de berichtjes die ik erbij zet nog ooit?? Anders kan ik het net zo goed aan iemand anders geven (of lekker zelf houden :D ).

Ik vind het popi-jopi gedoe. Viel vooral op toen er laatst punten bijstonden.

Maar ik geef zelf wel karma, aan iedereen die het "verdient". En ik heb ook een groene balk, maar als ik zie dat Purple(no offence) een balkje heeft......
Alleen omdat ze een "lekker" vrouwtje is.

De berichtjes lees ik ook af en toe wel trouwens.
 
Sinds de click-for-karma, en na een paar threads in het genre van geef elkaar voor de fun karma .... heb ik radicaal besloten hem uit te zetten! Was ik al van plan, had zoiezo niet veel waarde, gare hanenhok posts werden veel meer beloond dan informatieve posts
 
huckfinn zei:
Wat voor bericht bedoel je dan? Ik herinner me van jou alleen maar 'karma voor jouw, krijg ik ook terug?' als je mij weer eens om mijn supergrappige of ultra-informatieve posts karma geeft.

:roflol:
 
ik zit nog niet zo lang op het forum maar heb karma wel uit staan. waarom: mensen geven elkaar voor van alles en nogwat karma dus vind het niet echt van waarde.
net als het aantal posts, er zijn hier mensen met 2000 posts die zich bijna nooit buiten chat en conversatie begeven en weinig serieuze dingen hebben toe te voegen. er zijn ook mensen met 200 posts van wie ik de beste tips ontvang na aanleiding van serieuze vragen.
 
Back
Naar boven