XXL Nutrition

zwarte karma blokjes mannetjes..

Bezoekers in dit topic

ik vind karma te triest voor woorden. Het is blijkbaar voor velen een status. Wat ik mij afvraag: als je veel karma hebt, schep je daarover op in het cafe, bij vrienden of op de gym?

Ik vind het wel slim bedacht. Dat je met zoiets simpels ,fictief en complete nutteloze telling de competitiedrang bij mensen kan aanwakkeren. Waar is komt deze "kijk mijn balk" uitvinding eigenlijk vandaan? Komt het van het bb-forum van Nederland of is het uit Amerika overgevlogen?
 
Ik geef de laatste tijd ook mensen voor de lol karma. Doe ik tenminste wat met die 10punten per dag. Als we nu iedereen karma geven dan zijn we snel van het karma probleem af. Dan heeft iedereen gewoon een vol blokje en betekend het niks meer :P
Maar hoe groot dat balkje wordt maakt me echt geen donder uit.
 
Ga je nu ook op zwart Brutez?
 
zeekip zei:
ik vind karma te triest voor woorden. Het is blijkbaar voor velen een status. Wat ik mij afvraag: als je veel karma hebt, schep je daarover op in het cafe, bij vrienden of op de gym?

Ik vind het wel slim bedacht. Dat je met zoiets simpels ,fictief en complete nutteloze telling de competitiedrang bij mensen kan aanwakkeren. Waar is komt deze "kijk mijn balk" uitvinding eigenlijk vandaan? Komt het van het bb-forum van Nederland of is het uit Amerika overgevlogen?
Dat jij het triest vindt, dat zegt juist dat jij het TE serieus neemt. Het is niet bedoeld als 'keuring' voor de kwaliteit voor posts. Nooit zo geweest en zal het nooit zijn. karma op dbb, zoals uitgelegd op de K. pagina, is een manier van krijgen wat je voor je omgeving verdient. Als jij iets leuks posts dan verdient dat net zo goed karma als dat iemand anders iets informatiefs post. Het is een leuke aanvulling omdat je reacties op je berichten krijgt via een prive control panel, reacties die je anders niet in publiek zou krijgen. Het is een spel, een extra, een gadget maar meer niet. Ok voor sommigen is het de zin van het leven maar dat zijn uitzonderingen :D Maar maak er zo geen drama van :)
 
zeekip zei:
ik vind karma te triest voor woorden. Het is blijkbaar voor velen een status. Wat ik mij afvraag: als je veel karma hebt, schep je daarover op in het cafe, bij vrienden of op de gym?

Ik vind het wel slim bedacht. Dat je met zoiets simpels ,fictief en complete nutteloze telling de competitiedrang bij mensen kan aanwakkeren. Waar is komt deze "kijk mijn balk" uitvinding eigenlijk vandaan? Komt het van het bb-forum van Nederland of is het uit Amerika overgevlogen?

Yep. :o
 
maniac zei:
Ga je nu ook op zwart Brutez?

En dan al die geweldig informatieve opmerkingen moeten missen? Nee, dacht het niet!
 
Brutez zei:
En dan al die geweldig informatieve opmerkingen moeten missen? Nee, dacht het niet!

Stuur ik ze voortaan via PM, goed?
 
maniac zei:
Ik vind het popi-jopi gedoe. Viel vooral op toen er laatst punten bijstonden.

Maar ik geef zelf wel karma, aan iedereen die het "verdient". En ik heb ook een groene balk, maar als ik zie dat Purple(no offence) een balkje heeft......
Alleen omdat ze een "lekker" vrouwtje is.

De berichtjes lees ik ook af en toe wel trouwens.

Valt inderdaad wel op jah dat het vrouwlijk schoon hier op het board bakkenvol karma krijgt :rolleyes:

Of is dit gewoon jaloezie?:D
 
Back
Naar boven