XXL Nutrition

Zwarte Suzuki Swifts zijn de klos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idioten, moeten zich gewoon ergens op afreageren
 
dat is wel erg sneu ja
 
wat een domme mensen, die mensen zijn nog dommer dan de dader zelf.
 
Goede actie, agressie en geweld mag in Nederland niet de overhand nemen.
 
Je zou toch bijna om dwars te liggen zo'n Swift aanschaffen en de eerste hersenloze die er bijdehand over doet een stomp geven?!
 
wat een useless retards, hadden ook net zo goed om kunnen komen onder die auto...
 
telegraaf....
 
Ahhh nu wil ik ook een zwarte swift:D
 
stupid ass mofos
 
eigenlijk doen wij toch hetzelfde met marokkanen?:o
als 1 marokkaan een nederlander dood slaat, zijn alle marokkanen opeens slecht...

maar dat terzijde, want marokkanen zijn gewoon k*t.








:D
 
eigenlijk doen wij toch hetzelfde met marokkanen?:o
als 1 marokkaan een nederlander dood slaat, zijn alle marokkanen opeens slecht...

maar dat terzijde, want marokkanen zijn gewoon k*t.








:D

Jo hoor, en ik verslikte me in m'n kwark.

Maar serieus, welke debielen zijn dat joh... Net zo lijp als die dude zelf!
 
Echt wat een mongolen. Tijd voor een suzuki swift meeting dan maar? Gezellig door alle oranjebuurten rijden en de eerste beste die vies naar ons kijkt gelijk op zijn bek batsen. Randebielen....
 
Je moet ook elk excuus aangrijpen om agressief te mogen worden en aan je oerinstincten toe te geven. Ik doe het ook. Iedere Suzuki Swift die ik zie, heeft een ingedeukt dak, kapotte ramen, lekke banden en afgebroken spiegels.
 
meisje op de sportschool heeft ook een zwarte swift, ze vertelde me net dat bij haar er ook al een deuk in is getrapt ???


zinloos!!!
 
Ja kan simpele zielen als dat het bijna niet kwalijk nemen. Ze weten écht niet beter...

Maakt het daarom niet minder achterlijk natuurlijk, maar dat past dan weer bij de aard van het volkje dat zoiets doet.
 
Wat een achterlijk volk
 
Back
Naar boven