MuscleMeat

Zwarte vlekken voor ogen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb het meestal als ik een zware werkdag heb gehad en dan ga trainen. Zolang je geen te lage bloeddruk hebt is er niets aan de hand.
 
Yzord zei:
Alle vier heb ik niet, alleen dus megaveel glittervlekken voor mijn ogen die na verloop van tijd minder worden... niemand dus ooit zilveren glittervlekken gehad?


heb ik ook wel eens. echt super wazig is dat. lekker spacen :D
maar zonder dollen: erg vaag is dat idd. maar heb het nooit door het trainen eigenlijk die zilveren glittervlekken.

zwarte vlekken heb ik wel eens, das meestal met benen training.
 
Ik heb het ook met benen....misschien toch de lsd die weer in werking treedt. Dat verklaart waarom ik Thanatos als een roze olifant zag denk ik :D
 
Yzord zei:
Ik heb het ook met benen....misschien toch de lsd die weer in werking treedt. Dat verklaart waarom ik Thanatos als een roze olifant zag denk ik :D
Lol.. flinke slurf heb ik he :D

Bij mij wordt het ook wel eens zwart voor de ogen.. zeker na een zware set. Dit is volgens mij gewoon zuurstof gebrek.

Schitteringen is denk ik het gevolg van een hoge bloeddruk.
 
Hoge bloeddruk....hmm...hoe check ik zoiets zonder mr.dokter te moeten bellen?
 
Yzord zei:
Idd ja, die dwarrelen dan zo voorbij....tis op zich geinig, maar of het ook gezond is....

Dat komt door een te hoge bloeddruk ;) .
 
mijn idee:

het krijgen van de vlekken voor je ogen, het gevoel van flauw te vallen etc: te lage bloeddruk. Tijdens een set bouwt de bloeddruk in je hoofd zich op (adertjes in je oog die knappen e.d.). Als je klaar bent is ineens die druk er af: duizeligheid

is net zoiets als te snel opstaan en dan duizelig worden: orthostatische hypotentie.
 
Ik krijg gele vlekken, in zo'n beeld met ruis, en geluid ook met ruis, tis alsof je naar een tv zender kijkt die op een slechte frequentie ingesteld is.
 
wimmos zei:
Ik krijg gele vlekken, in zo'n beeld met ruis, en geluid ook met ruis, tis alsof je naar een tv zender kijkt die op een slechte frequentie ingesteld is.

Nieuwe antenne kopen :D

Nee hoor, even serieus. Blijkbaar lijkt het dan toch het geval van probleem met de bloeddruk. Denk dat builderB er het dichtste bij zit maar alleen een doc zal uitsluitsel kunnen geven.
 
Dacht dat het meer te maken had met je bloedsuikerspiegel: goed eten dus. Ben er amenlijk wel eens voor naar de dokter geweest en die heeft het toen bij mij getest. Ik
 
Glitters zijn bij mij ook wel es van de partij:D, ach het houd je bezig he:D
 
Het treedt direct na een aantal zware sets op, heb ik ook met benen, of met superzware shrugs.
Ten eerste loopt je bloeddruk wat op tijdens de set.
Ten tweede vragen de spieren die getraind worden veel bloed en dus zuurstof, er blijft dan wel eens wat weinig over voor de hersenen.
En bij squat en shrugs bijv. zijn je traps en nek flink aangespannen en kunnen de halsslagader een beetje beknellen waardoor ook een zuurstof tekort in de hersenen ontstaat.
Hetzelfde gevoel kun je ervaren buiten de training als je halsslag aders die aan de zijkant van je nek zitten dichtgedrukt worden, als bijv. iemand met zijn handen je nek stevig vastheeft.
Maar het kan dus allemaal geen kwaad als het alleen na een setje is en in een paar minuten verdwijnt.
 
soms na een zware squatsessie zie ik glitterende sterretjes en ga ik vaak bijna out als ik blijf staan
 
Euhmz iemand wel eens last van oorsuizingen na het legpressen?
 
als je oorsuizen hebt kun je beter even naar de dokter gaan vriend...
 
Yzord zei:
Alle vier heb ik niet, alleen dus megaveel glittervlekken voor mijn ogen die na verloop van tijd minder worden... niemand dus ooit zilveren glittervlekken gehad?
ja ook dat mijn ogen heel veel pijn doen dan.gek
 
Back
Naar boven