XXL Nutrition

Zwarte vrijdag A.K.A. (Black friday 2021)

Bezoekers in dit topic

Gebruik die voor squats, echt mega tevreden over. Net als All Stars platte zool maar zit een stuk aangenamer. Goede kwaliteit ook, na jaren gebruik zijn ze nog steeds perfecto. :thumbup:
Weet iemand hoe ze zijn ze tov nano's (reebok), Tribase reign (UA) of anderem?

Zelfde vraag over Romaleos vs Legacy Lifter of anderen?
 
Gebruik die voor squats, echt mega tevreden over. Net als All Stars platte zool maar zit een stuk aangenamer. Goede kwaliteit ook, na jaren gebruik zijn ze nog steeds perfecto. :thumbup:
Hoe dan 😆😆 die van mij zagen een barbell en vielen al uit elkaar 😭
 
Gebruik die voor squats, echt mega tevreden over. Net als All Stars platte zool maar zit een stuk aangenamer. Goede kwaliteit ook, na jaren gebruik zijn ze nog steeds perfecto. :thumbup:
Ik gebruik ze dus voor alles behalve squats en deadlifts :o
 
Ja dat was echt sick, 75% ofzo.
Kwam dat ook niet door een fout? Ik meen me te herrineren dat ik iets van 200+ euro korting had en rond de 75 betaalde omdat je 3 codes kon stacken ofso :duh:
 
Kwam dat ook niet door een fout? Ik meen me te herrineren dat ik iets van 200+ euro korting had en rond de 75 betaalde omdat je 3 codes kon stacken ofso :duh:
Ja codes waren cumulatief. Achteraf spijt van te weinig bestellen. Ben vast niet de enige.
 
Kwam dat ook niet door een fout? Ik meen me te herrineren dat ik iets van 200+ euro korting had en rond de 75 betaalde omdat je 3 codes kon stacken ofso :duh:
Ja was idd door een fout, zou leuk zijn als ze die fout weer zouden maken tho'
 
Nah was gewoon slimme marketing. Die code liep meerdere dagen. Zo'n groot bedrijf heefdt echt wel door dat er zo'n code in de rondte ging.
 
We gaan het zien. 10 dagen te gaan.
 
Nah was gewoon slimme marketing. Die code liep meerdere dagen. Zo'n groot bedrijf heefdt echt wel door dat er zo'n code in de rondte ging.
Wat het ook was, ik hoop dat dit jaar de code weer stackable is. Dan ga ik bankroet
 
Ik wilde zelf net zo'n topic openen. Super nice! Heb zelf echt lifters, een belt, misschien een fit persoon horloge en een flinke voorraad supps nodig.
 
Back
Naar boven