Fitness Seller

Zwarte vrijdag A.K.A. (Black friday 2021)

Bezoekers in dit topic

Buiten de EU is sowieso extra's € meende ik. Tenzij het als gift verstuurd wordt?
Dat van gift werkt al een tijdje niet meer. Je hebt gewoon geluk als je pakketje er niet uitgepikt wordt.

Verder heb je altijd BTW, inklaringskosten en wellicht invoerrechten te betalen.

 
XXL Nutrition

In de categorie durf te vragen..

René, jullie doen vast ook iets leuks voor Black Friday.
Kun je vast een exclusieve DBB sneak peak geven van jullie plannen? :D

We gaan een staffelkortingsactie houden en die begint maandag al. Is korting oplopend tot 25% en afhankelijk van je bestelbedrag.
 
Dat van gift werkt al een tijdje niet meer. Je hebt gewoon geluk als je pakketje er niet uitgepikt wordt.

Verder heb je altijd BTW, inklaringskosten en wellicht invoerrechten te betalen.

Ik kreeg net een bericht dat mijn pakket vrijdag geleverd wordt en niks erbij over invoerkosten. Dat is normaal wel het geval als je invoerkosten moet betalen.
 
Iemand nog tips voor goede oversized shirts?
Ik kreeg net een bericht dat mijn pakket vrijdag geleverd wordt en niks erbij over invoerkosten. Dat is normaal wel het geval als je invoerkosten moet betalen.
De regel is dat elke bestelling import kosten heeft. Ook als je 2 euro van alie besteld. Maar heb laatste tijd maar voor een van de +-10 pakketjes hoeven betalen, is heel random.
 
Iemand nog tips voor goede oversized shirts?
Gymshirts of gewone?
De regel is dat elke bestelling import kosten heeft. Ook als je 2 euro van alie besteld. Maar heb laatste tijd maar voor een van de +-10 pakketjes hoeven betalen, is heel random.
Toch zie ik steeds dat sites die aangeven "brexit friendly" te leveren dat ook klopt. En sites waar dat niet staat betaal je gewoon invoerkosten.
 
Iemand nog tips voor goede oversized shirts?

De regel is dat elke bestelling import kosten heeft. Ook als je 2 euro van alie besteld. Maar heb laatste tijd maar voor een van de +-10 pakketjes hoeven betalen, is heel random.
Volgens mij is dat al bij de prijs in gerekend op Ali? Had dat ergens gelezen, heb een tijd terug nog wat shit daar besteld en ook niks extra's over Hoeven te betalen.
 
Volgens mij is dat al bij de prijs in gerekend op Ali? Had dat ergens gelezen, heb een tijd terug nog wat shit daar besteld en ook niks extra's over Hoeven te betalen.
niet altijd. Ik heb wel eens import kosten moeten betalen.

Naast oversized shirtjes alleen nog op zoek naar een 24/25" 144hertz monitor, zal vast wel een dealtje voorbij komen.
 
Ik kreeg net een bericht dat mijn pakket vrijdag geleverd wordt en niks erbij over invoerkosten. Dat is normaal wel het geval als je invoerkosten moet betalen.
Denk dat je (en vele andere) geluk hebt. Heb ook vandaag een pakket uit China mogen ontvangen van ome Ali. Zaterdag besteld nu al in huis. Werd nog sneller geleverd dan bestellingen van sommige webshops hier in NL :D
Gelukkig ook geen extra kosten hoeven te betalen.
 
Iemand nog goede site voor aanbiedingen wat betreft sieraden?
 
Fing coolblue.nl gewoon tijdens een black friday deal de prijs verhogen. Letterlijk na een refresh van de pagina opeens prijs anders
 
Iemand suggesties voor mealprep bakjes?

De bakjes van 'curve' beginnen te lekken...

En wovano heb jij al metcons in de sale gespot?
 
Back
Naar boven