MuscleMeat

Zwarte vrijdag A.K.A. (Black friday 2021)

Bezoekers in dit topic

Deze zijn top:

 
  • Like
Waarderingen: Onit
Die Crystal UHD van Samsung is echt top. Heb zelf eentje van LG die er op lijkt, maar als ik zou kunnen ruilen had ik t meteen gedaan.
 
Lek dicht? Vervoer de bakjes in m'n tas en dan willen ze nog wel eens op de zijkant liggen etc.
Nog nooit gelekt. Heb ook wel eens eten met saus oid en in mijn tas en dan vallen ze ook wel eens om, geen probleem.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Lek dicht? Vervoer de bakjes in m'n tas en dan willen ze nog wel eens op de zijkant liggen etc.

Deze zijn top:



Deze kun je soep in doen en ondersteboven in je tas meenemen naar je werk. 100% lekvrij.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
  • Haha
Waarderingen: Onit
Bij Bulk nu 80% korting :)
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Wordt wel een duur grapje als je daar veel van wil aanschaffen:roflol:
Ja dat was het wel inderdaad.. :roflol:

Daartegenover doe ik er al jaren mee en ben er echt super tevreden over.
Ik heb ook goedkopere bakjes van de Hema gehad die na een jaar in de prullenbak konden, en waarvan ik me vanaf dag 1 al ergerde aan de kwaliteit. Matig sluitende dekseltjes, beetje slappe constructie..
Goedkoop is duurkoop.
 
Iemand verstand van wasmachines c.q drogers?

Leuke aanbiedingen nu. Waar op letten en is staat een hogere prijs garant voor betere kwaliteit/duurzaamheid of zitten er opties op die uiteindelijk niet gebruikt worden en dus geldverspilling zijn?

Droger gebruik ik nauwelijks omdat ik bang ben dat de kleren krimpen. Is dit tegenwoordig nog het geval? Drogen op een rek duurt lang en ruikt vaak 'muf' daardoor.
 
Ja dat was het wel inderdaad.. :roflol:

Daartegenover doe ik er al jaren mee en ben er echt super tevreden over.
Ik heb ook goedkopere bakjes van de Hema gehad die na een jaar in de prullenbak konden, en waarvan ik me vanaf dag 1 al ergerde aan de kwaliteit. Matig sluitende dekseltjes, beetje slappe constructie..
Goedkoop is duurkoop.
Goedkoop is duurkoop gaat lang niet altijd op. Heb zelf de bakjes van de action en het zelfde soort althans lijkt veel op mekaar van xxl merk er geen verschil in. Meen dat er 1 deksel tussen zit die soms een beetje raar sluit maar thats it. Verder heb ik nooit last gehad van lekken ofzo. Tuurlijk is het geen tupperware kwaliteit maar voor de kwaliteit/prijs verhouding zijn ze perfect:cool:
 
Verwacht iemand nog wat van Myprotein? Weet niet wat daar is gebeurt maar met die korting van nu is het nog steeds veel duurder dan normaal 😢
 
Verwacht iemand nog wat van Myprotein? Weet niet wat daar is gebeurt maar met die korting van nu is het nog steeds veel duurder dan normaal 😢
Met TORVESTA standaard 45% korting
 
goatnl voor 38%

Maar nog niet heel bijzonder voor myprotein, dit soort kortingen zijn wel vaker mogelijk.


Is nu ook 20%
Ik kom met een 5kg zak whey niet onder de 50 euro, waar ik de vorige keer nog voor 25 heb besteld :roflol:
 
Verwacht iemand nog wat van Myprotein? Weet niet wat daar is gebeurt maar met die korting van nu is het nog steeds veel duurder dan normaal 😢
Vorige week was t nog 60%+5%...
Toen kwam de Black friday deal en die is nu 38% :o
 
Back
Naar boven