AndroidHealthClinic

Zwarte vrijdag A.K.A. (Black friday 2021) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20211121-003219_Samsung Internet.jpg


Prima parfum. Nog niet eerder gezien voor deze prijs :thumbup:
 
Waarschijnlijk komt de echte aktie pas vrijdag
 
5kg whey voor 51 euro bij myprotein. Ik heb het in het verleden veel goedkoper gehad volgens mij. :thinking:
Normaal gesproken heb ik met de kortingscode van Mike Thurston, nog meer korting dan op dit moment voor Black Friday.
 
samsung buds +.png


Echt wel een prima prijsje. Ik heb de "normale" buds, en ben dik tevreden. Pairen snel met telefoon, goeie kwaliteit en blijven goed zitten tijdens de training.
 
Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!
 
Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!
1637613584526.jpeg
 
Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!

Je moet niet alles door een zwarte bril bekijken. https://www.ensie.nl/betekenis/iets-door-een-zwarte-bril-bekijken

Donkere wolken pakken zich in deze inktzwarte periode samen, maar dankzij black friday is er weer een beetje (wit) licht aan de horizon. Lekker goedkoop kopen.
Ik als boze witte man zit er natuurlijk altijd al warmpjes bij dankzij mijn voordelen en kansen die ik heb gekregen, maar mag toch graag profiteren.

Ook voor jou zit er vast een leuke betaalbare aanbieding tussen die binnen jouw budget past.
 
 
Back
Naar boven