AndroidHealthClinic

Zwarte vrijdag A.K.A. (Black friday 2021) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!

Nee je bent zeker niet de enige. Ik zou graag zien dat de naam wordt gewijzigd naar roetveeg vrijdag.
 
Crimineel zwarte prijzen:trollface: bij Gwear zijn wel de moeite, maar meteen twee sets besteld.
 
Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!
We hebben toch witte donderdag :dunno:
 

Iemand die weet hoe breed deze Sabo schoenen vallen? Heb een vrij brede voet namelijk. Lift nu op Vans
 
Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!
Tja.
 
Ben ik de enige die zich stoort aan 'zwarte vrijdag?

De dag dat alles lekker goedkoop is moet natuurlijk weer zwart zijn. Want zwart staat voor laag. Fucking 2021 en de witte mens is nog steeds van mening dat een neger niet gelijk is aan een blanke mens. Altijd maar die geniepige verwijzingen naar de slavernij, walgelijk!
Je hebt helemaal gelijk.

Sinds ik dit weet is black friday mijn favoriete dag.
 
Als.iemand een airfryer weet wat in de aanbieding is wegens black Friday!
Hit me up!
 
Als.iemand een airfryer weet wat in de aanbieding is wegens black Friday!
Hit me up!

Zag 'm toevallig staan bij de Appie.


Wel goed om nog even rond te kijken. Misschien ergens anders nog goedkoper? Mediamarkt, Coolblue, BCC..
 
Bij supspace.nl
Vind ze persoonlijk best lekker en voor 1 euro per bar mooie deal
chrome_kDpjVLMenr.png
 
WAAR BLIJFT DIE MONSTER 😭😭
 
Besteld bij gorilla wear op maandag, nog steeds niet ontvangen bij postnl. Lekker pikkies
 

Iemand die weet hoe breed deze Sabo schoenen vallen? Heb een vrij brede voet namelijk. Lift nu op Vans
Hier kan je ze gewoon uit nl bestellen
 
Hier kan je ze gewoon uit nl bestellen
Jammer dat ze daar niet de lifters hebben, maar wel makkelijk voor de rest.
 
Besteld bij gorilla wear op maandag, nog steeds niet ontvangen bij postnl. Lekker pikkies
Ik krijg mijn bestelling vandaag, dinsdag besteld. Was ook 1 dag vertraging bij postnl.
 
mijn pakket is nog niet eens ontvangen door postnl.
 
Back
Naar boven