XXL Nutrition

Zweedse zwembaden introduceren aparte zwemtijden voor mannen en vrouwen

Bezoekers in dit topic

jeanpiston

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 mei 2014
Berichten
3.660
Waardering
497
In het gemeentelijk zwembad van de noord-Zweedse stad Östersund zijn nu burkinis te koop, terwijl een reeks andere zwembaden in het land mannen en vrouwen op afzonderlijke tijdstippen laat zwemmen. De in Irak geboren vrouwenrechtenactiviste Sara Mohammad vraagt zich op de website van de Zweedse SVT af waarom de overheid toegeeft aan de islamisten:

'Velen onder ons zijn (het Midden Oosten) ontvlucht vanwege de culturele en religieuze repressie, de controle over de vrouwelijke seksualiteit en de ontkenning van gelijke vrouwenrechten. We kwamen naar Zweden met hoge verwachtingen omtrent een vrije samenleving. Maar nu zien we hoe de religieuze krachten stap voor stap hun invloed in Zweden vergroten. We hebben dit al meegemaakt, we weten hoe het is en we willen er niet nog eens doorgaan. De scheiding van mannen en vrouwen - bijvoorbeeld door de introductie van afzonderlijke zwemtijden - is het bewijs van de macht van de islamisten en hun capaciteit om oude regels op te leggen in een modern land.

Afzonderlijke zwemtijden zijn geen detail, maar een deel van het groter, systematisch en methodisch geheel dat de islamisten nastreven.

Vaak wordt dan gesteld dat moslimvrouwen moeten kunnen leven zoals ze dat altijd deden, getooid in hijabs, boerkas en afzonderlijke ruimtes wanneer ze zich buitenshuis begeven.

Dat is een leugen. Kijk maar naar foto's uit Egypte, Iran en Afghanistan in de zeventiger jaren.

Het gaat dus eerder om een achterwaartse trend, terug naar de Middeleeuwen.'

13ymc7a.png
 
Ik vind dit een verrijking van onze cultuur.
 
Dramaland numero 1 kan er verder geen woorden aan vuil maken....zo'n drama.
 
Ik ben het er niet mee eens, maar hoezo zou een verbod van de overheid op een maatregel waarvoor zwembaden zelf kiezen vrijheid vergroten?
 
Ik ben het er niet mee eens, maar hoezo zou een verbod van de overheid op een maatregel waarvoor zwembaden zelf kiezen vrijheid vergroten?

Omdat een klein iets een groter geheel kan voorkomen en omdat de ene vrijheid niet de andere is.
 
Hellend vlak drogreden. ^
 
Ben blij dat ik geen moslim ben. Ik heb lekker mijn winter huidje er nog op zitten.
 
Feminazi's zijn het, de mannen zijn de dupe, wat moet je op een strand/zwembad waar het 1 groot sausage fest is, leuk voor Mat misschien.
 
  • Like
Waarderingen: mat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Niks intergratie,alleen maar achteruitgang met dat volk.
 
In het gemeentelijk zwembad van de noord-Zweedse stad Östersund zijn nu burkinis te koop, terwijl een reeks andere zwembaden in het land mannen en vrouwen op afzonderlijke tijdstippen laat zwemmen. De in Irak geboren vrouwenrechtenactiviste Sara Mohammad vraagt zich op de website van de Zweedse SVT af waarom de overheid toegeeft aan de islamisten:

'Velen onder ons zijn (het Midden Oosten) ontvlucht vanwege de culturele en religieuze repressie, de controle over de vrouwelijke seksualiteit en de ontkenning van gelijke vrouwenrechten. We kwamen naar Zweden met hoge verwachtingen omtrent een vrije samenleving. Maar nu zien we hoe de religieuze krachten stap voor stap hun invloed in Zweden vergroten. We hebben dit al meegemaakt, we weten hoe het is en we willen er niet nog eens doorgaan. De scheiding van mannen en vrouwen - bijvoorbeeld door de introductie van afzonderlijke zwemtijden - is het bewijs van de macht van de islamisten en hun capaciteit om oude regels op te leggen in een modern land.

Afzonderlijke zwemtijden zijn geen detail, maar een deel van het groter, systematisch en methodisch geheel dat de islamisten nastreven.

Vaak wordt dan gesteld dat moslimvrouwen moeten kunnen leven zoals ze dat altijd deden, getooid in hijabs, boerkas en afzonderlijke ruimtes wanneer ze zich buitenshuis begeven.

Dat is een leugen. Kijk maar naar foto's uit Egypte, Iran en Afghanistan in de zeventiger jaren.

Het gaat dus eerder om een achterwaartse trend, terug naar de Middeleeuwen.'

13ymc7a.png

Dat is wel echt een ENORM zwembad though
 
mooi intiatief zou in nederland ook wat meer mogen voorkomen
 
Iemand een idee waar ik zo'n burkini kan scoren? :cool:
 
sportplaza534.jpg


Zweden is er niks bij.
 
Heb je weer een mooi onderwerp gevonden Jean...
heb je wel eens een gym van binnen gezien eigenlijk? of kom je nooit
van je zolderkamer af?
 
Ahhh wou jij ook al 8 Oktober om 20.00 daar gaan zwemmen? Klote moslims verpesten het voor de hardwerkende Hollander! :mad:
Zwemmen in het een zwembad aan het Mercatorplein? Haha nee bedankt.

Vroeger gebeurde dit ook en toen noemde men het apartheid. Maar aangezien het nu geen blanken zijn is het natuurlijk geen probleem.
 

God, zo'n avatar en zo'n post. Jij hebt echt nog de herseninhoud van een 13-jarige.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Zwemmen in het een zwembad aan het Mercatorplein? Haha nee bedankt.

Vroeger gebeurde dit ook en toen noemde men het apartheid. Maar aangezien het nu geen blanken zijn is het natuurlijk geen probleem.

huile
 
Zwemmen in het een zwembad aan het Mercatorplein? Haha nee bedankt.

Vroeger gebeurde dit ook en toen noemde men het apartheid. Maar aangezien het nu geen blanken zijn is het natuurlijk geen probleem.

Ja man, monster vergelijking.

Er bestaan trouwens al lang:
Dameszwemmen(lessen), bejaarde zwemmen, kinderfeestjes, gehandicaptezwemmen etc. etc.

Iedereen kan een zwembad afhuren.
Ga zelf anders een zwembad afhuren om met je blanke matties te zwemmen, ik zie het probleem niet.
 
Ja man, monster vergelijking. Er bestaan trouwens al lang: Dameszwemmen(lessen), bejaarde zwemmen, kinderfeestjes, gehandicaptezwemmen etc. etc. Iedereen kan een zwembad afhuren. Ga zelf anders een zwembad afhuren om met je blanke matties te zwemmen, ik zie het probleem niet.
Jouw voorbeelden hebben niets te maken met afkomst, dit wel.

Stel je voor: Elke dinsdag alleen zwemmen voor blanken. Waarbij de blanken minder dan de helft van de normale entree moeten betalen (zoals hier het geval is). Heel zwart, islamitisch en links Nederland staat dan op zijn kop.

Daarnaast dragen dit soort achterlijke subsidies niet bij aan de integratie van deze mensen. Sterker nog, ze bevorderen alleen maar segregatie.
Deze mensen huren trouwens niet zelf een zwembad, maar de gemeente geeft hier subsidie aan. De gemeente hoort geen onderscheid te maken tussen haar burgers op basis van afkomst.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven