AndroidHealthClinic

Zweepslag in beide kuiten. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muscle Morph

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 mei 2012
Berichten
257
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Eergisteren, afgelopen maandag, ben ik na een tijdje geen kuiten te hebben getraind weer begonnen met kuiten trainen. Die eerste kuit workout heb ik meteen zwaar getraind. Dat ging allemaal naar mijn idee prima, geen snapcity o.i.d. en ik heb die avond verder geen pijn gevoeld.

Gisteren begon de pijn. Ik dacht eerst dat het normale spierpijn, maar het werd steeds heviger. Kuiten werden steeds strakker en kon mijn hakken niet op de grond zetten of ik moest met door knieën gezakt lopen. Loop flink mank sinds gisteren. Moet na het zitten goed rekken en strekken wil ik me nog semi-fatsoenlijk kunnen voortbewegen. 's Ochtends waren ze achter mijn knieën opgezwollen, later in de dag: volledig opgezwollen, zacht, vochtophoping, spasmen en kon ze niet hard aanspannen.

Vandaag wakker geworden met minder opgezwollen kuiten, omdat ik met verband om heb geslapen. Nu in de avond is zijn ze weer flink opgezwollen. 3 cm groter in omtrek. Verder hetzelfde verhaal, alleen kan ik rechts nu sneller gestrekt krijgen en links moeilijker. Loop de hele dag links op mijn tenen. Links voel ik nu ook pijn in mijn hamstring.

Ik vermoed dus een zweepslag, alleen raar dat ik niet een pijnscheut tijdens het trainen voelde.
Iemand ervaring hiermee? Advies? Ik hoor het graag.

#DBBweetalles #DBBartsen
 
ooit gehad aan men linker kuit, was een spier scheur bij me 1 kant trekte naar men hiel, andere kant naar men knie beide dik opgezwollen, dacht eerst dat men hiel verstuikt was vond wel raar dat me knie ook zo dik was dan.

denk bij jouw goed ontstoken opgezwollen misschien paar kleine scheurtjes.

heb toen ijs gelegd en kine geweest. 3 a 4 weken last van gehad toen.
 
Zweepslag heeft niet voor niets deze naan, het schiet er als het ware ineens in. Heb het zelf ook gehad maar bij mij bleef het strak staan.
 
Zweepslag heeft niet voor niets deze naan, het schiet er als het ware ineens in. Heb het zelf ook gehad maar bij mij bleef het strak staan.

Bij mij ook.
 
Back
Naar boven