MuscleMeat

zweet ruikt naar ammoniak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
He guys,

net wezen trainen. Het was volop warm in de gym. Maar gewoon lekker buffelen zoals altijd. Mn tanktop was doordrenkt met zweet na de training. En het rook heel sterk naar ammoniak. Wat betekent dit?

Ik heb weleens gehoord dat je dan je spieren aan het verbranden bent. Maar imo is dit sterk omdat ik nu in de bulk zit ??? Ik zit hoog in de eiwitten en kh. Ik heb voordat ik was gaan trainen al 4 maaltijden achter mijn kiezen. Ik heb de training binnen 1 uur gedaan.

Wat het wel misschien zou kunnen zijn is dat ik het product Extend gebruik. Dat zijn aminozuren die je moet drinken. Ik heb het voor mn training en tijdens mijn training gebruikt.

Wie weet antwoord?

Groet
 
Kort maar simpel, te hoog in eiwitten.. maakt in feite niet veel uit volgens mij.
 
Die geur komt van de eiwitten die je binnenkrijgt dacht ik. Ik heb er namelijk ook zelf last van.
Was vorige keer zo erg dat er twee meisjes naast me op de crosstrainer na welgeteld twee minuten op de hometrainer overstapte :D
 
Ben je dan niet eiwitten van je lichaam aan het verbranden? Weet het niet zeker...
 
Lijkt me niet, hij zit al hoog in de kh dus dat lijkt me een illusie.
 
Mars zei:
Lijkt me niet, hij zit al hoog in de kh dus dat lijkt me een illusie.
Daarom verbaasd het me ook...
 
Ruikt je transpiratie tijdens het sporten scherp, naar ammoniak? Dan train je waarschijnlijk heel zwaar en heb je te weinig gegeten. Dan kan je lichaam eiwitten gaan verbranden, met als bijproduct ammoniak. Beter eten en rustiger sporten, dus!

[Link niet meer beschikbaar]
 
je verbrand je eiwitten
 
Ik neem altijd een shake en BCAA's voor de training, dus daarom die geur.
 
je bent dan idd eiwitten in je lichaam aan het verbranden, ik heb gehoord van ervaren bodybuilders dat dat een teken is dat je goed bezig bent, maar kan idd wel vervelend zijn ja.
 
hilo zei:
je bent dan idd eiwitten in je lichaam aan het verbranden, ik heb gehoord van ervaren bodybuilders dat dat een teken is dat je goed bezig bent, maar kan idd wel vervelend zijn ja.
Hmmm :rolleyes:
Kan toch nooit goed zijn als je eiwitten verbrand?
 
Homer17 zei:
Hmmm :rolleyes:
Kan toch nooit goed zijn als je eiwitten verbrand?
Tuurlijk wel!

POWER TO THE SKINNY PEOPLE! :D :roflol:
 
B.A. Baracus zei:
Ruikt je transpiratie tijdens het sporten scherp, naar ammoniak? Dan train je waarschijnlijk heel zwaar en heb je te weinig gegeten. Dan kan je lichaam eiwitten gaan verbranden, met als bijproduct ammoniak. Beter eten en rustiger sporten, dus!

[Link niet meer beschikbaar]


doel je nu op mij? Want zoals ik al zei had ik al veel gegeten en met mn rust zit het ook goed ???
 
B.A. Baracus zei:
Ik neem altijd een shake en BCAA's voor de training, dus daarom die geur.

ik neem aminozuren (BCAA's) voor en tijdens de training. Dus zou dit het kunnen zijn?
 
Hmm en dat ruik je meteen he?
 
Kan weinig kwaad, komt idd door je hoge eiwit consuptie. Tijdens een trainig verbrand je altijd eiwitten. Je kan dit minimaliseren om voor de training een shake te nemen. Maar nergens om je druk over te maken.
 
het is in ieder geval een teken dat het met mijn eiwit consumptie wel goed zit :p
 
het is een teken dat je is een deo kunt gebruiken, of dat je jezelf meer moet wassen :D
Bij mij is het echter een teken dat mijn eiwit consumptie goed zit :cool:
 
Tijdens het trainen verbruik veel koolhydraten, geen eiwitten. Iedereen maakt zich maar druk over eiwit vlak voor en vlak na de training terwijl koolhydraat juist het belangrijkste is.

Het proces van herstel komt pas veel later, en dan heb je eiwit nodig.

Als je tijdens het trainen eiwit aan het verbranden bent, ben je niet goed bezig. Dat kost je lichaam veel energie en ben je dus niet optimaal aan het presteren tijdens je training.
 
Back
Naar boven