MuscleMeat

zweet ruikt naar ammoniak

Bezoekers in dit topic

endymion zei:
Tijdens het trainen verbruik veel koolhydraten, geen eiwitten. Iedereen maakt zich maar druk over eiwit vlak voor en vlak na de training terwijl koolhydraat juist het belangrijkste is.

Het proces van herstel komt pas veel later, en dan heb je eiwit nodig.

Als je tijdens het trainen eiwit aan het verbranden bent, ben je niet goed bezig. Dat kost je lichaam veel energie en ben je dus niet optimaal aan het presteren tijdens je training.

Imo heb jij onder een grote steen gelegen :rolleyes: [Link niet meer beschikbaar]
 
het is wetenschappelijk bewezen dat als je voor en tijdens de training BCAA's krijgt dat dit anti-catabool werkt :cool:
 
Dan zou ik er vooral mee doorgaan en een goeie deo kopen.
 
Smoothmold zei:
het is wetenschappelijk bewezen dat als je voor en tijdens de training BCAA's krijgt dat dit anti-catabool werkt :cool:

Sterker nog, je lichaam komt zeer snel in een anabole toestand!


endymion zei:
Tijdens het trainen verbruik veel koolhydraten, geen eiwitten. Iedereen maakt zich maar druk over eiwit vlak voor en vlak na de training terwijl koolhydraat juist het belangrijkste is.

Het proces van herstel komt pas veel later, en dan heb je eiwit nodig.

Als je tijdens het trainen eiwit aan het verbranden bent, ben je niet goed bezig. Dat kost je lichaam veel energie en ben je dus niet optimaal aan het presteren tijdens je training.

Dit is natuurlijk gorte onzin! Het herstel komt veel later? Hoe verzin je het?!
 
Dr. Worf zei:
Sterker nog, je lichaam komt zeer snel in een anabole toestand!




Dit is natuurlijk gorte onzin! Het herstel komt veel later? Hoe verzin je het?!

inderdaad, waar haalt ie het vandaan.
 
Gelezen in tijdschrift met wetenschapjes....
Je bent volgens dat tijdschrift je spieren aan het verbranden... :rolleyes: niet helemaal de bedoeling neem ik aan he?
Maja in hoeverre klopt dat tijdschrift.
 
Dat je het in een tijdschrift gelezen hebt zegt al genoeg.
 
dude no worry's, ligt gewoon aan je bcaa en whey supps voor de training
 
Me kleren ruiken na de training altijd zwaar naar ammoniak.
 
nog hoger in de koolhydraten gaan. Ammoniaklucht komt door verbranding van eiwitten (kan van zowel eiwitten uit het lichaam als eiwitten uit voeding zijn)...
 
Wat ik heb gelezen is als je die lucht ammoniak ruikt dan ben je muscle's aan het verbranden.
 
Mars zei:
Dat je het in een tijdschrift gelezen hebt zegt al genoeg.

Wie zegt nou dat ik dat in een tijdschrift lees? Omdat ene jay_c dat zegt?

Lul maar lekker mee joh kneus. Zelf heb je er geen zinnig woord over te melden, dus bemoei je er gewoon niet mee.
 
KaLe zei:
nog hoger in de koolhydraten gaan. Ammoniaklucht komt door verbranding van eiwitten (kan van zowel eiwitten uit het lichaam als eiwitten uit voeding zijn)...

Nuff said.

Misschien gewoon zorgen dat je pre work-out meal uit meer complexe KH'en bestaat. Werkt bij mij altijd goed.
 
kehb die geur altijd als ik mijn bezwete kleren in de tas laat zitten wat natuurlijk niet goed is voorals nog stinkt mijn zweet eigenlijk niet voelt alleen nat aan ;)
 
Smoothmold zei:

Wat ben je nou dom aan het lachen? Zo blij dat je een medepatient hebt gevonden?

Het niveau van sommige mensen hier is echt dramatisch laag.

Ik kan er best naast zitten, er zijn hierover zoveel artikels, meningen, ervaringen, onderzoeken. Mischien klopte het artikel dat ik destijds op ergogenics heb gelezen niet, maar vertel dan gewoon waarom je het er niet mee eens bent.

Maar er zijn kennelijk toch mensen die het wel met me eens zijn, meer koolhydraten dus.
 
Back
Naar boven