Fitness Seller

zweet ruikt naar ammoniak

Bezoekers in dit topic

Bij mij ruikt het meestal naar training ook aardig naar ammoniak, maar ik eet toch 600 gram koolhydraten ongeveer per dag. Dus zou niet te weinig moeten zijn.
 
RichardV zei:
Bij mij ruikt het meestal naar training ook aardig naar ammoniak, maar ik eet toch 600 gram koolhydraten ongeveer per dag. Dus zou niet te weinig moeten zijn.

Neej zelfde bij mij, maar ik denk dat ik te hoog in eiwit zit maar liever te hoog dan te laag.
 
jay_c zei:
Gelezen in tijdschrift met wetenschapjes....
Je bent volgens dat tijdschrift je spieren aan het verbranden... :rolleyes: niet helemaal de bedoeling neem ik aan he?
Maja in hoeverre klopt dat tijdschrift.

Wat je juist in tijdschriften leest zijn die shakes en pilletjes die je zo nodig zou hebben voor je training, terwijl het juist belangrijk is om goed in je koolhydraten te zitten, gewoon een kwestie van goed eten.
 
Eiwitten Zijn Heilig!

Brrrrr
 
endymion zei:
Wat je juist in tijdschriften leest zijn die shakes en pilletjes die je zo nodig zou hebben voor je training, terwijl het juist belangrijk is om goed in je koolhydraten te zitten, gewoon een kwestie van goed eten.

als je goed hebt gelezen naar mijn verhaal zeg ik dat ik al 4 maaltijden heb gegeten. Ik zit ook nog in de bulk dus ik eet per dag rond de 400 a 500 gram koolhydraten. Ik denk dat dat genoeg is. Dus kom niet met: je eet te weinig kh.
 
Ik ga nou mayb een stomme vraag stellen.. Mjaa ik ben dan ook een beginner.
Waarmee kun je ammoniakgeur mee vergelijken? Is dat gewoon typische zweetlucht? :o
 
Een goeie tip. ruik aan een eierkoek dan weet je het.
 
Back
Naar boven