XXL Nutrition

zwemband wegwerken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jojo effect krijg je als je heel erg low kcal gaat zitten om af te vallen. Dat is voor jou dus niet aan de orde met je 6 maaltijden per dag.
 
om het jojo-effect te voorkomen moet je, nadat je je streef-gewicht heb bereikt, niet gelijk weer gaan bunkeren met friet en big macs.... af en toe kan geen kwaad, zolang je het beperkt houd. dus gewoon gezond blijven eten.
en blijven cardio-en
 
gewoon opbouwen aantal 100kcal per week, dan moet het goedkomen :D
 
haha :sd: in 3 volle weken ga je niet veel verschil zien kan je vertellen

Als ik 3 weken cut zie je al wel resultaat bij me hoor

Stackers + cardio + lowcarbs high proteine = (bij mij) snel resultaat
 
Als ik 3 weken cut zie je al wel resultaat bij me hoor

Stackers + cardio + lowcarbs high proteine = (bij mij) snel resultaat

ja je ziet wel result als je low carb zit, maar VEEL is wat anders :P

ik bedoel van 15% naar beachproof in 3 weken kan je niet verwachten.
 
Heb zelf het boek BFFM goed bestudeerd... en daar staat echt mega veel in...

wat me wel opvalt is dat je wel heel snel gewicht verliest in zo korte periode...
Pas wel op dat je niet spiermassa aan het verliezen ben ipv vet....

Als ik het moet geloven in het boek... kan je ong max 1 tot 2 pond vet per week verliezen... alles wat je meer verliest kan al snel wijzen op afbraak spiermassa...

maar dat kan je gemakkelijk checken door eventueel een huidplooi meter aan te schaffen en je stats bij te houden...
 
wat een onzin weer met je :

Als ik het moet geloven in het boek... kan je ong max 1 tot 2 pond vet per week verliezen... alles wat je meer verliest kan al snel wijzen op afbraak spiermassa...
--

dus als je 0.5kg verliest, verlies je allemaal vet, en zodra je 1.5kg verliest, verlies je 1kg spier zeker.

je kan ook 1.5kg vet per week verliezen zonder al teveel spierverlies, alleen moet je dieet + training op orde zijn.
je moet die boeken van Lyle mcdonald eens lezen, die zijn iets minder fabeltjesrijk.
 
wel raar dat dit boek een van de meest naar voren komende sticky is op deze site... als echte aanrader... ik wil niet zeggen dat je nooit meer vet kan verliezen dan die 1 a 2 pond of dat dat allemaal vet is ofzo...

Het is een richtlijn die ze gebruiken...

Je kan natuurlijk ook overal meteen op gaan schieten...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe zou dat nou komen :roflol: ooit van marketing en sales gehoord? :P
maar BFFM is een goed boek hoor voor de beginner, leert je de basis beetje...alleen er staat imo wel veel onzin.

daarom raad ik ook de lyle mcdonald boeken aan, die gaan veel dieper op de materie in en zijn ook stuk wetenschappelijk gebaseerd. maar weer niet echt voor de beginnende bb'er/lezer.
 
Back
Naar boven