MuscleMeat

zwemband wegwerken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nightwarrior

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
232
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
91kg
Hallo,

Ik ben 16 jaar, 1.80 groot met een gewicht van 80 kilo.
Ik heb me tijdens de examenperiode enorm laten gaan en heb echt 2 kwabben gekweekt boven men heupen.

Ik weet dat ik veel cario moet doen, maar zijn er geen specifieke oefeningen die me kunnen helpen bij het wegwerken van deze enorme vieze dingen????
 
cardio op vetverbrandings niveau...

Specefieke oefeningen zijn er niet echt jah op buik trainen na..

Jajah je moet er wel wat voor doen, maar ik zie dat je nog maar 16 bent en als je nu al last hebt van die "vetkwabben" dan moet je goed oppassen want als je een stark lichaam wilt hebben dan word het lastiger als je ouder word...

Voor jou is er nog tijd zat!

succes.
 
Sparen voor lipo :thumbs:
 
Hier rond lezen, je voeding aanpassen, ga hardlopen of zwemmen en ga met ijzer kloten.
 
1.80@80 is toch niet "vet" lijkt me, of je niks spiermassa (hmm je bent maar 16)

tja dan is alles al hierboven gezegd
 
ik moest even lachen om de naam van het onderwerp.
ik ben zelf 1.91 m en 84 kg, had zelf vorig jaar (93kg) ook last van vet met name aan de zijkant, tis een kwestie van een half uur op de crosstrainer op de zwaarst uithoudbare stand.
ik heb dit 3 keer per week na de training 20 tot 30 minuten gedaan dan vliegt dat vet er af, het is alleen de kunst om het dan ook zo te houden.
enne vet eten beperken tot het minimale.

Groetjes John
 
ik moest even lachen om de naam van het onderwerp.
ik ben zelf 1.91 m en 84 kg, had zelf vorig jaar (93kg) ook last van vet met name aan de zijkant, tis een kwestie van een half uur op de crosstrainer op de zwaarst uithoudbare stand.
ik heb dit 3 keer per week na de training 20 tot 30 minuten gedaan dan vliegt dat vet er af, het is alleen de kunst om het dan ook zo te houden.
enne vet eten beperken tot het minimale.

Groetjes John

Is het eigenlijk wel goed om cardio nà de training te doen? Je lichaam is dan toch al uitgeput?
 
dat is wel de bedoeling ja,.... al moet je niet maximaal cardio; en dan maar eerder op 60-70% vasn je max. hartrate
 
dat is wel de bedoeling ja,.... al moet je niet maximaal cardio; en dan maar eerder op 60-70% vasn je max. hartrate

Ik neem aan dat men evenveel moet blijven eten (wel vet vermijden), maar na de training+cardio, is het dan nog aangeraden om nog een weightgainer-shake (twinlab, 1 lepel) te drinken?
 
Ik neem aan dat men evenveel moet blijven eten (wel vet vermijden), maar na de training+cardio, is het dan nog aangeraden om nog een weightgainer-shake (twinlab, 1 lepel) te drinken?

Weightgainers hebben meestal erg veel suikers, dus nee, eerder een eiwitshake.
 
Ik neem aan dat men evenveel moet blijven eten (wel vet vermijden), maar na de training+cardio, is het dan nog aangeraden om nog een weightgainer-shake (twinlab, 1 lepel) te drinken?

ik zou eerder suikers vermijden...

weightgainer is natuurlijk debiel als je vet kwijt wilt. eiwitshake met WATER kan geen kwaad.

maar minder eten ook niet, lees de cutten-sticky maar eens door.
 
Savonds na 18:00 uur weinig eten wil ook goed helpen... zorg alleen wel dat je eiwitten eet voordat je gaat slapen.
 
ik at altijd 2 boterhammen kaas en een glas melk na zoon training, het grote vet is dan snel weg.
 
ik at altijd 2 boterhammen kaas en een glas melk na zoon training, het grote vet is dan snel weg.

slaat natuurlijk nergens op, alsof die maaltijd bepalend is voor je vetverlies. komt nog eens bij dat 2 kaas boterhammen en melk het laatste is wat ik zal eten in de cut na een training
 
nee de training is bepalend voor het vetverlies lijkt me duidelijk, het eten is om het lichaam de bouwstoffen te geven, die je nodig hebt (eiwitten).
en die 2 kaas en melk heeft misschien wel een hoger vetgehalte dan ander voedsel maar na intensief trainen is dat niks.
 
nee de training is bepalend voor het vetverlies lijkt me duidelijk, het eten is om het lichaam de bouwstoffen te geven, die je nodig hebt (eiwitten).
en die 2 kaas en melk heeft misschien wel een hoger vetgehalte dan ander voedsel maar na intensief trainen is dat niks.

je dieet is bepalend voor vetverlies.
je zegt dat je eiwitten zo belangrijk vind..maar waarom ga je dan in godsnaam boterhammen met kaas eten in de cut, meest onlogische ooit.
 
net of je daar een zwemband van krijgt, als je het zo bekijkt mag je helemaal niks meer.
 
waar heb je het over man, je zegt dat je eiwitten moet nemen omdat het bouwstoffen zijn voor je lichaam (juist ja) maar dan ga je boterham met kaas eten :roflol: kom op zeg,

wel goede opties zijn:

- kipfilet
- kwark
- proteinshake met water
- koolvis etc.

gewoon cut eten.

als je het zo bekijkt mag je helemaal niks meer.

op hoeveel % BF zit je zelf?
 
zit genoeg in, en anders wel in de melk.
maar meer is altijd beter maar ik noem maar een optie.
 
top cut advies ;) uit het sonja bakker boek soms?
 
Back
Naar boven