AndroidHealthClinic

Zwembandjes

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Wat is nou echt een goede oefening om het gebied rond de zwembandjes strak te trainen?

Ik weet dat twists zo'n oefening is, maar op een of andere manier heb ik er nog geen resultaat mee geboekt. Zijn er nog andere goede oefeningen voor? Of misschien heeft iemand een mooi schemaatje?

M'n buik is al strak getraint, maar het gebied rond de zwembandjes blijft achter. Ik doe ik elke dag 4 sets buikspieroefeningen á la Ryu en ik wil voor de zwembandjes graag een oefening erbij gaan doen (dus ook elke dag).

aangepaste voeding + cardio zorgen voor een strak lichaam!

je kan ook denken laat maar zitten altijd makkelijk als ik ooit eens schipbreuk lijdt :p

Originally posted by Bodyman
je kan ook denken laat maar zitten altijd makkelijk als ik ooit eens schipbreuk lijdt :p

Dat zou relaxz zijn, maar zo groot zijn ze jammergenoeg niet :p

Ik heb eigenlijk bijna geen zwembandjes, maar m'n buik is gewoon strakker en het gebied aan de zijkant wil ik ook strak hebben voor de zomer.

Dus heeft iemand nog adviezen? Hoe trainen jullie dat gebied?

Je kan jammer genoeg niet plaatselijk vet verbranden :(. Als je wilt dat ze weggaan zul je gewoon moeten afvallen dmv cardio of onder je energiebehoefte gaan eten.

Maar met twists pak je toch dat gebied aan? Ik meen dat dat de schuine buikspieren zijn?

je kunt je schuine buikspieren/obliques wel trainen, maar dat vet gaat er niet van weg. Dat lukt alleen door cardio en/of dieet.

Originally posted by dandyman
[Link niet meer beschikbaar]

Aha, voortaan eerst maar even de zoekfunctie gebruiken voordat ik iets post...

Back
Naar boven