XXL Nutrition

Zwembroek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.274
Waardering
47.067
Lengte
1m86
Voor de mannen hier met 70+ cm benen. Waar halen jullie je zwembroeken? Ik heb altijd of zwembroeken die niet om mijn benen passen of juist zwembroeken die veel te groot zijn en dat ziet er ook niet uit. Wil natuurlijk wel even showen dat ik legday niet skip.
 
Ik vermoed dat je die shorts bij decathlon wel past. Mijn reet is er helaas iets te groot voor. Anders is het naaktstrand misschien iets voor je.
 
Volg want ik zit met exact hetzelfde probleem :o
 
Gewone zwembroek (slip) van Adidas. wil je een short, kijk je voor 1 met inkeping aan de zijkant. Mijn runningshort heeft dat ook, tot bijna bovenaan.
Voor de mannen hier met 70+ cm benen. Waar halen jullie je zwembroeken? Ik heb altijd of zwembroeken die niet om mijn benen passen of juist zwembroeken die veel te groot zijn en dat ziet er ook niet uit. Wil natuurlijk wel even showen dat ik legday niet skip.
Maar je loopt al jaren niet in een zwembroek, of heb je ineens dikke poten 😂😂

Even opgezocht


Is dit niks voor jou ?
12_bb_pjimage.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat je die shorts bij decathlon wel past. Mijn reet is er helaas iets te groot voor. Anders is het naaktstrand misschien iets voor je.
Daar kan ik inderdaad eens kijken, thanks
 
Ja dat blijft ellende zwembroeken.

Of enorm strak of los ja er is geen gulden middenweg.

Normale kleding laat ik allemaal vermaken, kan misschien met een zwembroek ook wel?
 

Kort / slimfit voor de leg flex en valt iets wijder (door de vorm en inkepingen aan de zijkant. Mijn benen zijn 55 cm en in maatje m zwom ik en S volstaat.

Ben veel smaller maar heb wel de proporties dus denk dat dit wel een (mogelijke) oplossing is.
 
Wil je een zwembroek die jouw pasvorm heeft, of een zwembroek waar stretch in zit? Als het dat laatste is, moet je denk ik kijken naar het materiaal.

Dacht dat zwembroeken meestal gemaakt zijn van iets als 100% polyester ofzo. En dat bikini's en speedo's iets van 20% elastaan hebben. Elastaan (of spandex, of lycra) is materiaal wat rekt.

In kleding zit altijd zo'n labeltje, hoe je het moet wassen enzo. Als het goed is, staat daar op van welk materiaal het gemaakt is. En als je online winkelt staat het onder de specificaties.

Als ik het goed zie, hebben onder andere die van O'neill dat
 
Voor de mannen hier met 70+ cm benen. Waar halen jullie je zwembroeken? Ik heb altijd of zwembroeken die niet om mijn benen passen of juist zwembroeken die veel te groot zijn en dat ziet er ook niet uit. Wil natuurlijk wel even showen dat ik legday niet skip.
H&M en C&A,
Net erachter gekomen dat de grootste maat van xxl eigenlijk ook prima werkt als zwembroek :D
 
H&M en C&A,
Net erachter gekomen dat de grootste maat van xxl eigenlijk ook prima werkt als zwembroek :D
Ik draag slips van C&A, en maat M past qua taille, maar mijn squat ass heeft L nodig. Voor XXl moet je wel dikke pens hebben
 
Ik draag slips van C&A, en maat M past qua taille, maar mijn squat ass heeft L nodig. Voor XXl moet je wel dikke pens hebben
Mijn benen hebben toch echt wel minstens xl-xxl nodig, als het die stretchy joggingstof is dan past xl net aan over mn benen en ass en zit dan losjes om mijn waist. Vet kut die pasmaten overal :(

Daarnaast bedoelde ik de shorts van XXL als in xxlnutrition;)
 
Mijn benen hebben toch echt wel minstens xl-xxl nodig, als het die stretchy joggingstof is dan past xl net aan over mn benen en ass en zit dan losjes om mijn waist. Vet kut die pasmaten overal :(

Daarnaast bedoelde ik de shorts van XXL als in xxlnutrition;)
Die ZIKI shorts passen mij ook niet fijn, daarom draag ik slips als ondergoed, en met zwemmen ook. Ga geen XXL short kopen als het dan om je taille los bungelt.
Ook vallen veel shorts voor mij lang, met mijn korte pootjes. ik ben maar 1.76m. Mijn running shorts zijn kort en hebben inkeping tot bijna bovenaan
 
Laatst bewerkt:
Ik draag slips van C&A, en maat M past qua taille, maar mijn squat ass heeft L nodig. Voor XXl moet je wel dikke pens hebben
Dikke mensen hebben zelden een XXL onderbroek vermoed ik. Die hebben vaak dunne benen en geen ass. Een buik krijg je volgens mij niet in een onderbroek, of je moet hem tot onder je oksels omhoog trekken.
 
Die gymshort? Daar kreeg ik xxl niet verder dan de helft van mijn bovenbenen
Hm, mn huidige breedste punt is nu 75cm en dit paste prima



Is niet de short zie ik nu. Then again ik ben niet droog genoeg om mn legs the showen :-(
 
Dikke mensen hebben zelden een XXL onderbroek vermoed ik. Die hebben vaak dunne benen en geen ass. Een buik krijg je volgens mij niet in een onderbroek, of je moet hem tot onder je oksels omhoog trekken.
Ze zijn dan ook als dikker onder hun hangpens lijkt mij, maar heb daar geen ervaring mee. Ben zelf nog nooit boven de 17% geweest. (ik weet wel dat jij Tanga strings draagt Ivo):D
 
Back
Naar boven