XXL Nutrition

Zwemmen goede cardio?

Bezoekers in dit topic

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2004
Berichten
2.498
Waardering
0
Is Zwemmen een goed alternatief voor het verbranden van vet ?

Ik hou niet zo van Roeien, rennen, fietsen en dat soort shit. Heb vandaag voor het eerst in 2 jaar weer eens indoor gezwommen, en dat beviel me vet goed! :D
 
Yep, zwemmen is 1 van de beste alternatieven dat er zijn
 
humm ik heb ergens gehoort dat zwemmen en gewicht training geen goede combinatie is... Het verhaal erachter ben ik vergeten...

gewoon fietsen joh! wordt je ook niet zo nat van
 
weetje waar ik een hekel aan heb, dat ik om een geef moment op die fiets stap, 5km fiets en nog op dezelfde plek sta!
 
Deadlift? Nee ben ik NIET van onder de indruk.. Ga ik je ook niet uitleggen...

leg me dat eens uit bro..

Deathlift train je de onderug mee. Als die spieren goed sterk zijn kan je veel zwaarder trainen!
 
is een quote van een instructeurtje :)

ik ben niet achterlijk hoor :cool:
 
Zwemmen is een top manier van cardio en goed om in shape te blijven. Is volgens mij de minst blessuregevoelige manier van trainen. Het enige waar je op moet letten is dat je minder snel doorhebt dat je vocht verliest, maar je zweet in het water wel degelijk.

Niks mis met zwemmen dus...
 
Zwemmen is prima, behalve als je het heel regelmatig doet en zeker in koud water omdat je een natuurlijk laag gaat aanmaken onder de huid die je beschermt. Kijk maar naar de meeste prof. zwemmers.
Alleen zou ik het goed proberen in te passen in je normale trainingsschema en niet achter een rug of schoudertraining gaan zwemmen.

@saint: nu krijg ik zeker zin om te gaan zwemmen, wetende dat al die bomma's met okselhaar van hier tot in de Filipijnen liggen te zweten in het water... :spaz:
 
Vince zei:
@saint: nu krijg ik zeker zin om te gaan zwemmen, wetende dat al die bomma's met okselhaar van hier tot in de Filipijnen liggen te zweten in het water... :spaz:
Zal 't gaan ja ??

Ik ben wel aan 't eten :D
 
@saint: nu krijg ik zeker zin om te gaan zwemmen, wetende dat al die bomma's met okselhaar van hier tot in de Filipijnen liggen te zweten in het water...

Hahaha!!!! Niet te veel je mond open doen in het water dan. Maarre... zweet is nog wel het minste van alle dingen die er in het zwembad voorkomen.... :eyebrow:
 
Back
Naar boven